Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع گفت: دشمنان با استفاده از ظرفیت های مختلف برروی فرهنگ های دینی ، اعتقادی و انقلابی ملت ما کار می کنند؛ بدون هیچ محدودیتی و با استفاده از آخرین تکنولوژی ها تلاش می کنند تا این فرهنگ و ارزشها را تخریب کنند به این موضوع که توجه می کنیم بهتر متوجه می شویم آن جایی که باید بر روی آن تمرکز کنیم و به آن تکیه داشته باشیم مساجد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی وزارت، آیین رونمایی از بازسازی و نوسازی مسجد امام موسی کاظم علیه السلام شهرک شهید چمران بعد از ظهر امروز با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، حجت الاسلام والمسلمین اقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و امیر شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع برگزار شد.

امیر سرتیپ حاتمی در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: باز سازی مساجد و شهرک ها بسیار مهم است و موجب می شود کارکنان و ساکنان این شهرک ها بدانند که مجموعه وزارت دفاع به فکر آنها هستند و برای آنها و خانواده آنها محیط زندگی را نوسازی می کند این نشان میدهد جریان حیات ادامه دارد.

وی ادامه داد: در خصوص بازسازی مساجد باید طرح جامعی داشته باشیم و به خوبی بدانیم ۴۱۳ مسجد و نماز خانه وزارت دفاع چه وضعیتی دارند.

وزیر دفاع با بیان اینکه نهضت بازسازی و نوسازی مساجد را همواره داشته ایم گفت: در طول سالیان گذشته نوسازی مساجد را دنبال کرده ایم اما باید با برنامه مراکزی را که نیاز دارند را بازسازی کنیم.

امیر حاتمی با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی ره و مقام معظم رهبری در خصوص مساجد گفت: امام راحل و مقام معظم رهبری دو جمله در خصوص مساجد دارند که بسیار به هم نزدیک است،  امام خمینی ره می‌فرماید ؛ مساجد سنگر هستند این سنگرها را حفظ کنید و مقام معظم رهبری نیز می فرمایند؛ مسجد هسته مقاومت است. توجه به این بیانات به خوبی برای ما روشن می کند که ما با چه مسئولیتی مواجه هستیم و به کجا باید تکیه کنیم.

وی با اشاره به تهدیدات دشمن در حوزه فرهنگ  ادامه داد: دشمنان در کنار جنگ نظامی و جنگ اقتصادی تهاجم فرهنگی را  در دستور کار قرار داده اند و در این راستا با استفاده از هزاران شبکه تلویزیونی ، ماهواره ای ، سایت و شبکه های مختلف در فضای مجازی فرهنگ ما را هدف قرار گرفته اند. آنها با استفاده از ظرفیت های مختلف برروی فرهنگ های دینی ، اعتقادی و انقلابی ملت ما کار می کنند بدون هیچ محدودیتی و با استفاده از آخرین تکنولوژی ها تلاش می کنند این فرهنگ و ارزشها را تخریب کنند به این موضوع که توجه می کنیم بهتر متوجه می شویم آن جایی که باید بر روی آن تمرکز کنیم و به آن تکیه داشته باشیم مساجد است.

وزیر دفاع تصریح کرد: در مساجد هم تربیت اتفاق می‌افتد و هم مقابله با آسیب ها شکل می گیرد و محور و شاکله و منشاء حرکت انقلابی اسلامی ما هم این مساجد هستند ، ما بارها و بارها شاهد بودیم که در یک دوره طولانی دشمن نقشه های فراوانی کشیده و توطئه های گسترده‌ی انجام داده‌اند اما با یک محرم و صفر و یا یک ماه رمضان و شب‌های قدر همه این رشته هایی که دشمنان بافته اند به دست معتقدین و مذهبی ها پنبه می شود و این ارزش ها و اعتقادات و داشته هاست که ملت ما را به راه راست هدایت می کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير دفاع امیر حاتمی وزارت دفاع وزیر دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، معاون سیاسی امنیتی فرماندار میبد، رئیس دفتر امام جمعه، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس بنیاد شهید شهرستان با حضور درمنزل سیدعلی محمد جوادیان، رضا جعفری نژاد و علی اصغر رسولی از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس از صبر و استقامت آنها تجلیل کردند.   سیدعلیمحمد جوادیان در عملیات فتح المبین، رضا جعفری نژاد در عملیات خیبر و علی اصغر رسول در عملیات والفجر هشت به درجه والای جانبازی نائل آمدند.   رئیس دفتر امام جمعه میبد در این دیدار گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون هزاران شهید و ایثار و فداکاری شما جانبازان سرافراز و آزادگان به پیروزی رسید.   حجت الاسلام فاضلی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت به پرچمداری ایران اسلامی در برابر دشمنان ایستاده است، افزود: جبهه مقاومت با روحیه جهادی و انقلابی شما عزیزان در برابر رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی ایستاده است و به زودی جبهه کفر را سرنگون و قدس و مردم مظلوم غزه را از زیر ظلم و ستم دشمنان آزاد خواهد کرد.   وی خاطرنشان کرد: شما جانبازان عزیز و سرافراز زخم گلوله را در تن خود به یادگار دارید و به آن افتخار می‌کنید و در چشم و دل ملت ایران عزیز هستید.

دیگر خبرها

  • برق ۳۶۶ روستای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد/ تخریب ۲۷۲ اصله پایه شبکه برق
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند
  • مطالبه بازسازی بقیع از سوی کشورهای مسلمان
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • وزیر ارشاد: در «فتنه» فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت؛ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از آن بایستم
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند