Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

خیلی‌ها می‌پرسند منظور یحیی از دسیسه‌ها دقیقا چیست؟ برای رمزگشایی از این مسئله باید توجهی داشته باشیم به صحبت‌های افشین پیروانی که صراحتاً روی آنتن تلویزیون گفت خیلی‌ها دست به یکی کرده بودند تا ما قهرمان نشویم و خیلی از تیم‌های صنعتی و غیرصنعتی هزینه‌های زیادی انجام داده بودند تا امسال جام  راببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گل محمدی هم مثل افشین پیروانی تصور می‌کند رقبای پرسپولیس در لیگ بیستم متحد شده بودند تا هر تیمی قهرمان شود به جز پرسپولیس! منظور او از دسیسه هم دقیقاً همین مسئله بود؛ البته باشگاه پرسپولیس تلاش کرد از بازیکنان و کادر فنی خود حمایت و بستر مناسبی را برای آنها فراهم کند اما پرسپولیس بعد از شکست مقابل استقلال در جام حذفی دچار تنش‌ها و حاشیه‌هایی شد که کادر فنی و مدیریتی توانست به خوبی این حاشیه‌ها را جمع کند و در نهایت پرسپولیس بعد از آن باخت اوج گرفت و جام قهرمانی لیگ بیستم را بالای سر برد.

به طور مثال می‌توان به عملکرد مهدی عبدی اشاره کرد که بعد از هدر دادن آخرین پنالتی تیمش مقابل استقلال در سه بازی آخر لیگ پنج گل زد و نقش مهمی در قهرمانی پرسپولیس ایفا کرد.

بیشتر بخوانید: پرونده تمدید قرارداد با ستاره‌های پرسپولیس باز شد/ حفظ سرمایه‌ها یا تکرار ماجرای کنعانی‌زادگان؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از جدایی پاکو خمس از تراکتور، مسئولان این باشگاه مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی انجام دادند تا او را راضی به نشستن روی نیمکت تیم‌شان کنند.

به نقل از ایسنا در این زمینه خبرنگار ایسنا کسب اطلاع کرد، گل‌محمدی با تراکتور به توافق نهایی رسیده و اگر در جلسه امروز موانع موجود برطرف شود، این مربی به‌زودی قرارداد خود را به امضا می‌رساند.

این منبع مطلع به ایسنا گفت که قرار است امروز جلسه‌ای برای حل موانع حضور گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی در لیگ برتر برگزار شود که تا درباره آینده فعالیت‌های این سرمربی تصمیم‌گیری شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898229

دیگر خبرها

  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس
  • دیدار هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس