Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –  باوجود آنکه رسانه‌های عراقی روز گذشته از انتخاب کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور خبر دادند اما ظاهرا این انتخاب نهایی نشده است.

سایت فوتبال عراق لحظاتی قبل خبر داد که کی‌روش  آنها را سرکار گذاشته و به همین خاطر فدراسیون فوتبال عراق با ادوکات به توافق نهایی رسید و این مربی هلندی رسما جایگزین کاتانتس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام این سایت عراقی، تا ساعاتی دیگر این انتخاب رسما از سوی فدراسیون فوتبال عراق اعلام می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی عراق خبر ویژه دیک ادوکات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکو خمز از اخراج قسر در رفت

باخت سنگین چهار بر یک به ذوب‌آهن در تبریز که سنگین‌ترین شکست خانگی تی‌تی‌ها محسوب می‌شود، باعث انتقادات زیاد به تمامی ارکان باشگاه شده و پاکو خمز به عنوان مسئول فنی تیم هم از این قضیه مستثنا نبود و بیشترین انتقادات را به سمت مرد اسپانیایی از زمان حضورش در تبریز روانه کرد.

حتی کار به جایی رسید که هوشنگ نصیرزاده با این سرمربی جلسه‌ای تشکیل داد تا شرایط را پیرامون ادامه همکاری بررسی کنند و البته پاسخ خمز بابت این باخت سنگین را از وی بشنود. البته مدیرعامل تراکتور در صحبت‌های خود مدعی شده این جلسه، یک جلسه معمولی بوده و هیچ بحثی با خمز در مورد توافق مالی صورت نگرفته است.

با این وجود آن چیزی که به گوش می‌رسد حکایت از این دارد که همچنان غرامت سنگینی که در قرارداد سرمربی اسپانیایی درج شده، بزرگترین دلیل برای ادامه کار وی در تراکتور است و اگر چه نصیرزاده گفته حرف و حدیث‌ها پیرامون تلاش باشگاه برای توافق مالی درست نیست و عزم تراکتور به ادامه‌ کار با خمز است ولی شاید این صحبت‌های مدیرعامل تراکتور با استوری کنایه‌دار رضا کرمانشاهی مغایرت داشته باشد. 

در این بین گفته می‌شد یحیی گل‌محمدی سرمربی مستعفی پرسپولیس گزینه اصلی تی‌تی‌ها برای جانشینی خمز بوده ولی چیزی که مشخص است تراکتور باتوجه به اینکه با خمز برای قطع همکاری، به توافق نرسیده، مذاکره چندانی با نفرات جایگزین نداشته و طرح نام گل‌محمدی در حد گزینه ابتدایی بوده است.

چیزی که مشخص است اینکه اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، پاکو خمز در بازی بعدی تراکتور مقابل نساجی هم سرمربی پرشورهاست و شاید دو بازی مهم تراکتور در تبریز مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی و استقلال در لیگ برتر، بیشترین تاثیر را در ادامه کار طرفین داشته باشد.

گفتنی است پاکو خمز دو فصل دیگر قرارداد دارد و در نشست خبری پس از باخت به ذوب‌آهن نشان داد قصدی برای استعفا ندارد.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • دیدار «السودانی» و «بایدن» در کاخ سفید
  • دیدار و گفت‌وگوی السودانی با بلینکن در واشنگتن
  • حمایت مردم عراق از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی
  • شوک بزرگ به تراکتور؛ پاکو خمس رفتنی شد
  • توافق تراکتور با خمس برای جدایی | سرمربی اسپانیایی با رقم سنگین حاضر به رفتن شد
  • توافق تراکتور با خمس برای جدایی/ سرمربی اسپانیایی رفتنی شد
  • تحلیلگر عراقی: آمریکا برای حفاظت از اسرائیل در خاک ما سامانه پدافند هوایی ایجاد کرده است
  • پاکو خمز از اخراج قسر در رفت
  • استقبال عراقی ها از پاسخ ایران به اسرائیل (فیلم)
  • استقبال عراقی‌ها از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی