Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری،  محمدتقی نظرپور معاون اداری مالی و مدیریت منابع این وزارتخانه اظهارکرد: هفتمین ارزیابی کیفیت وبگاه‌ها و خدمات الکترونیک دستگاه‌های اجرایی که حول پنج‌محور تعداد خدمات، دولت کاربرمحور، دولت شفاف، دولت یکپارچه و دولت مشارکتی از فروردین تا خردادماه سال جاری از سوی دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات و با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی افزود: همچنین پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، موزه علم و فناوری، موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی، سازمان امور دانشجویان، سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) و صندوق رفاه دانشجویان نیز در این دوره در مجموعه وزارت علوم مورد ارزیابی قرار گرفتند.

برچسب‌ها سازمان امور دانشجویان سازمان فناوری اطلاعات ایران سازمان سنجش آموزش کشور دولت الکترونیک دانشگاه مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان امور دانشجویان سازمان فناوری اطلاعات ایران سازمان سنجش آموزش کشور سازمان امور دانشجویان سازمان فناوری اطلاعات ایران سازمان سنجش آموزش کشور دولت الکترونیک دانشگاه مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران فناوری اطلاعات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت شبکه‌سازی میان مراکز نوآوری و کارآفرینی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم در اولین گردهمایی مراکز نوآوری دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری، مراکز نوآوری و کارآفرینی را از ارکان اصلی جامعه فناور کشور دانست که به خاطر ساختار چابک و رویکرد هدفمندشان، برطرف‌کننده خلاء در مراحل ابتدایی تا میانی در اجزاء مختلف فناوری کشور هستند.
سجاد محمدعلی نژاد گفت: انواع مختلف مراکز نوآوری و کارآفرینی برای پوشش مدل‌های مختلف خلق فناوری و پاسخ به نیازها، در حال شکل‌گیری و ارائه خدمات - به ویژه خدمات با ارزش افزوده بالا - به تمامی کنش‌گران در زیست‌بوم فناوری و نوآوری هستند.
وی افزود: این مراکز در حال حاضر به منظور حمایت از کسب‌وکار‌های فناورانه و خلاقانه، به ایجاد پیوندی هدفمند میان کارآفرینان، دانشجویان، دانش‌آموختگان و مراکز تحقیقاتی آموزشی و صنعتی می‌پردازند ولی برای کمک به خلق فناوری‌های جدید و حل چالش‌های چند بعدی و یافتن پاسخ‌های حل یک مسئله در فناوری‌های دیگر، نیاز به شبکه شدن با یکدیگر دارند.
معاون وزارت علوم تأکید کرد: مراکز نوآوری و کارآفرینی در صورت حرکت به سمت تأمین بخشی از نیاز‌های زنجیره‌های ارزش، مورد حمایت ویژه معاونت فناوری و نوآوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار می‌گیرند.  

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • ضرورت شبکه‌سازی میان مراکز نوآوری و کارآفرینی
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • برنامه وزارت علوم برای توسعه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • زلفی گل: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود