Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:51:22 GMT

توسعه تولید در نواحی صنعتی پردیس قانونی شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۲۲۲۷

توسعه تولید در نواحی صنعتی پردیس قانونی شد

«عبدالعظیم رضایی» روز شنبه در حاشیه آیین واگذاری خانه بهداشت روستای سیاهبند به شبکه بهداشت و درمان از سوی شهرداری بومهن به خبرنگاران گفت: کارخانه‌های بی شماری در نواحی صنعتی شهرستان ظرفیت توسعه ظرفیت و تولید دارند، ممنوعیت و محدودیت محیط زیست اجازه توسعه محیط کار و تولید را به آنها نمی داد و حالا این مشکل برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از این پس محیط زیست موظف به پاسخگویی استعلام ظرف مدت ۱۰ روز است و در صورتی که این اداره طی مدت یاد شده پاسخگو نباشد، متقاضی می‌ تواند برای توسعه ظرفیت کارخانه خود اقدام کند.

فرماندار پردیس از ساماندهی ناحیه صنعتی شهر بومهن خبرداد و اظهار داشت: با پی گیری و تلاش «حسین موسوی» شهردار بومهن، بحث مشاوره و مطالعه شهرک و ناحیه صنعتی بومهن رو به اتمام است و به زودی این ناحیه صنعتی ساماندهی خواهد شد.

شعبه تامین اجتماعی پردیس به زودی افتتاح می شود

رضایی گفت: بیش از یکصد هزار بیمه شده در کارگاه‌ها و کارخانه های ۵ ناحیه صنعتی، کمرد، سیاهسنگ، بومهن، تپه سیف و خرمدشت بیمه تامین اجتماعی هستند و برای انجام امور بیمه ای خود به رودهن مراجعه می کنند و برای رفع این مشکل افتتاح شعبه اصلی تامین اجتماعی در شهر پردیس در دست اقدام است.

وی افزود: سرویس دهی شعبه اصلی تامین اجتماعی به بیمه شدگان یکی از مطالبات بر حق شهروندان این شهرستان است و با افتتاح این شعبه دیگر شهروندان ناچار به مراجعه به شعبه رودهن نیستند.

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به ضرورت رفع مشکل درمانی شهروندان، توضیح داد: بیمارستان شفا در شهر پردیس دوازدهم تیر ماه بازگشایی شد و در حال حاضر بخش های تخصصی این بیمارستان پاسخگوی مراجعان است و در یک اتفاق نیک در شب عید غدیر، فاز اول بیمارستان انصار الغدیر به بهره برداری رسید.

رضایی ادامه داد: با مذاکرات و پی گیری های فراوان مقرر شد بقیه فازهای بیمارستان به سرعت به بهره برداری برسد و از ظرفیت طبقات بالایی برای بستری و امور تخصصی درمانی استفاده شود.

انتقال صنایع مزاحم به خارج از شهر بومهن

فرماندار شهرستان پردیس ضمن تقدیر از اعضای شورای اسلامی و شهردار بومهن، اظهار داشت: صنایع و مشاغل مزاحم و پسماند به زمینی ۶۰ هکتاری در طاهر آباد منتقل خواهد شد تا فضای شهری بومهن تغییر کند و نا بسامانی، ناهنجاری، شلوغی ها و مزاحمت های شغلی برطرف شود.

رضایی ضمن شکایت از بی مهری ها به دولت دوازدهم، توضیح داد: در طی دو تا سه سال اخیر هر پنجشنبه پروژه های عظیمی در کشور افتتاح و به بهره برداری رسید و کارهای زیر بنایی و زیرساختی بزرگی انجام شد اما بی مهری های زیادی را نسبت به دولت دوازدهم شاهدیم.

وی ادامه داد: هر جا ضعف و خلل باشد کارها با مشکل مواجه می شوند، دولت جدید در شرایط و فضای جدید با هماهنگی سایر قوا با همدلی و گوش سپردن به رهنمودهای مقام معظم رهبری پی گیر رفع مشکلات باشند

فرماندار پردیس گفت: دولت دوازدهم می توانست تنها به امور هزینه ای و روز مره مردم بپردازد و به سایر موارد بی توجه باشد اما به سایر موارد هم توجه داشت و ما موظفیم از هر کسی که برای آبادانی کشور تلاش کرده قدردانی کنیم و یک جانبه و یک طرفه قضاوت نکنیم.

رضایی گفت: در این وضعیت نباید نا امید باشیم و با کمک به دولت جدید و انگیزه بخشی به دلسوزان کشور و نظام راه را برای سازندگی و آبادانی هموار کنیم.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها عبدالعظیم رضایی دولت دوازدهم بیمه درمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عبدالعظیم رضایی دولت دوازدهم بیمه درمان عبدالعظیم رضایی دولت دوازدهم بیمه درمان تامین اجتماعی دولت دوازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان

محسن رضایی در سفر به قم در دیدار با اعضای شورای نگهبان، پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، گفت: پس از انقلاب، خلا‌های سیاسی اداره کشور به برکت نظام اسلامی و ایجاد نهاد‌های نظارتی و انتخاباتی برطرف و خلا بزرگ نظامی و امنیتی و وابستگی محض به بیگانگان نیز به همت فرماندهان و جوانان فداکار رفع شد؛ اما درخصوص مسائل اقتصادی، کشور هنوز راه زیادی تا نقطه مطلوب دارد که مهمترین اقدام لازم برای حل این مشکل، اصلاح حکمرانی اقتصادی و تغییر رویه‌های آن است.

وی افزود: تصدی‌گری دولت و تمرکزگرایی، از معضلات بزرگ و موانع پیشرفت و رفع مشکلات اقتصادی است و دولت ومجلس باید از نقش و سپردن مسئولیت تصدی‌گری به وزارتخانه‌ها به نقش سیاست‌گذاری و نظارتی تغییر رویه دهد و اختیارات بیشتری به استان‌ها در جهت تمرکززدایی داده شود.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر لزوم اعطای کلیه امور اجرایی کشور به مردم اظهار کرد: شورای نگهبان در این حوزه می‌تواند کمک‌رسان باشد.

رضایی در این سفر با آیات شب‌زنده‌دار، میرباقری، حسینی بوشهری، کعبی، قمی، مدرسی یزدی و اراکی دیدار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پایش ظرفیت تولید ۲ هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی تهران
  • دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد صنعتی در استان سمنان
  • سفر رئیس جمهور به استان سمنان/ جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی‌ و صنعتی
  • فراهم آوردن زیرساخت های لازم به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • رضایی: نقش دولت باید از متصدی به سیاست‌گذار تغییر کند
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد