Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر شنبه از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله علیرضا اعرافی روز شنبه  در دیدار سرهنگ غلامرضا صدفی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم، در این زمینه افزود: این یک مسئولیت دینی، شرعی و اخلاقی همه ماست که این فرهنگ عمومی مبتنی بر رعایت قوانین و مقررات را در شهر مقدس قم بیش از پیش نهادینه کنیم.

وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل راهور قم خاطرنشان کرد: اصلاح فرهنگ مربوط به عبور و مرور و کاهش تصادفات یک اصل مهم و اساسی است که همه شهر باید نسبت به آن مسئول باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رفت و آمد امن، ساده و راحت یک وظیفه عمومی است که بر عهده همه ماست و همه مردم باید به صورت منسجم و هماهنگ نسبت به آن نقش آفرینی داشته باشند.

وی با بیان اینکه هر کدام از ادارات کل استان باید یک پیوست راهنمایی و رانندگی و آسان سازی عبور و مرور داشته باشند، گفت: بخش های عمومی دولت و نهادهای رسمی و ادارات کل وظیفه مهمی در قبال آسان سازی عبور و مرور و کاهش خسارات دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: البته در کنار این بخش های دولتی، بخش های خصوصی و دستگاه های آموزشی مثل حوزه، دانشگاه و آموزش و پرورش نیز مسئولیت دارند، اما در نهایت این خود مردم هستند که بیشتر نقش را می توانند ایفا کنند.

وی گفت: فرهنگ سازی رعایت قوانین و مقررات امر مهم و لازمی است و هر جا حوزه و روحانیت نیز در این زمینه لازم باشد، پای کار خواهد آمد و ظرفیت عظیم طلاب و گروه های جهادی و تبلیغی در این زمینه می تواند بسیار کمک کار باشد و مردم را بیش از پیش به رعایت این قوانین و مقرراتی که باعث کاهش تلفات و خسارات به جان و مال مردم شود، آشناتر کنند.

وی اظهار داشت: مشکل سد معبر که نقش زیادی در ایجاد ترافیک دارد و توجه ویژه به پیاده رو و ساخت پارکینگ سه نکته مهم و محوری می باشد که کمک زیادی می تواند در این عرصه ایفا کنند.

عضو فقهای شورای نگهبان، داشتن برنامه بلندمدت و برنامه جامع را مهم دانست و افزود: راهور استان باید یک برنامه بلندمدت و میان مدت خوبی داشته باشد و هدفگذاری کند که مثلا در پنج سال آینده به چه نقطه ای قرار است برسد و مثلا رشد تصادفات و فوتی ها را قرار است در چه مدتی کاهش دهد و این کار باید به شکل علمی پیش بینی شود و برای آن کار دقیق و برنامه ریزی شود.

در ابتدای این دیدار سرهنگ غلامرضا صدفی رئیس پلیس راهور استان قم نیز در گزارشی به بیان فعالیت‌ها و اقدام‌های صورت گرفته در پلیس راهنمایی و رانندگی استان پرداخت.

برچسب‌ها حوزه علميه پلیس راهنمایی و رانندگی قم قم علیرضا اعرافی‌

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه پلیس راهنمایی و رانندگی قم قم حوزه علميه پلیس راهنمایی و رانندگی قم قم علیرضا اعرافی راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان گفت: در بازدید کاملا سرزده از سوی وزارت بهداشت و درمان از مطب‌های تویسرکان، بدون اطلاع مسولان استان و شهرستانی و در راستای حمایت از مردم، مطب‌هایی که تعرفه‌های خارج از ضوابط اخذ می‌کردند، خدمات با پذیرش بیمه‌های پایه ارائه نمی‌کردند و فضای مطب از حداقل استاندارد کوچک‌تر بود، برای چند روز پلمب و پس از رفع مشکل بازگشایی شدند.

حسن یعقوبی افزود: هم اکنون ۳۱ پزشک متخصص به صورت متناوب و یک یا چند روز در هفته، در این شهرستان فعال هستند.

دیگر خبرها

  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • ضرورت استفاده از الگو‌های موفق افزایش ازدواج و کاهش طلاق
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی