Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری شهدای نیروی انتظامی، ساعاتی قبل تیم عملیاتی پلیس تهران، حین مأموریت انتظامی، با متهمی که قصد متواری شدن را داشت درگیر شد که متأسفانه در این درگیری سرباز عبدالجبار مختوم‌نژاد بر اثر ضربات چاقو در قلب مجروح شد.

بر اساس این گزارش، این سرباز شجاع که با رشادت و دلاوری فراوان مانع از فرار متهم شده بود بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرباز شهید عبدالجبار مختوم‌نژاد متولد 1380، مجرد و اهل و ساکن شهر گنبد استان گلستان بود.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: چاقو شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تروریست ها یک افسر نیروی انتظامی را به شهادت رساندند

به گزارش همشهری آنلاین حوالی شامگاه روز دوشنبه ۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ درگیری بین یگان تکاوری انتظامی خاش با گروهک تروریستی و معاند، در دوراهی ایرندگان رخ داد که در این درگیری یک نفر از کارکنان یگان تکاوری مورد اصابت گلوله مستقیم اشرار خودفروخته قرار گرفت.

ستوان دوم، شهید محمد ذخیره قبل از رسیدن به مراکز درمانی، به دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی زیاد، به فیض شهادت نائل می‌گردد.

کد خبر 840843 برچسب‌ها خبر ویژه فراجا

دیگر خبرها

  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • روایت رفسنجانی از استمداد خانواده فرمانده ارشد نیروی انتظامی برای رهایی از زندان
  • ۳ شرور فراری مسلح در سه نقطه مختلف کشور دستگیر شدند
  • یک آمریکایی چهار نفر را با ضربات چاقو کشت
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل/زخمی شدن ۳ هزار سرباز اسرائیلی/اختلاف شدید بین آمریکا و اسرائیل بر سر جنگ غزه
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل/زخمی شدن ۳ هزار سرباز اسرائیلی
  • تروریست ها یک افسر نیروی انتظامی را به شهادت رساندند
  • شهادت یک نفر از پرسنل یگان انتظامی خاش
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها/ تلفات سنگین اشغالگران