Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان گفت: امروز کلنگ تقاطع غیر همسطح رینگ چهارم در مجاورت زندان به زمین زده می‌شود که تحول بزرگی برای منطقه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز _ شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰_ در آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی منطقه ۱۳ شهرداری اظهار کرد: بسیار خرسندیم که با تعریض پل زندان گره کور جنوب غربی اصفهان مابین مرز اصفهان و فلاورجان باز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مختصات پروژه پل زندان تصریح کرد: این پل به عرض ۱۱ مترمربع و طول ۳۳۰ مترمربع به عنوان یکی از نیازهای منطقه برای کاهش ترافیک احداث شده است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه پروژه تعریض پل زندان در موعد مقرر احداث شده و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، ادامه داد: علاوه بر تعریض پل زندان به دنبال تحقق نیم‌رخ غرب اصفهان، امروز کلنگ تقاطع غیر همسطح رینگ چهارم در مجاورت زندان به زمین زده می‌شود که تحول بزرگی برای منطقه خواهد بود.

وی تصریح کرد: مسیر رینگ چهارم از مجاورت سپاهان شهر به سمت کارخانه سیمان و در ادامه به شهر درچه، دانشگاه صنعتی، ورزشگاه بزرگ اصفهان و سپس از سمت دولت آباد به جاده فرودگاه، پل سردار شهید سلیمانی و سپس به این محل منتهی خواهد شد.

نوروزی اظهار کرد: رینگ ۸۰ کیلومتری چهارم در منطقه ۱۳ می‌تواند منشأ تحول و محرک توسعه باشد.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده و نظرسنجی صورت گرفته مدیر منطقه و کارکنان شهرداری منطقه ۱۳ در مواجه با مردم و جلب رضایت اربابان رجوع و برخوردهای شایسته با شهروندان رتبه نخست را در بین مناطق به خود اختصاص داده است، گفت: در این راستا از مدیر و کارکنان منطقه ۱۳ و تمام کسانی که با این مجموعه همراه بودند تشکر و قدردانی می‌کنم.

شهردار اصفهان ادامه داد: در منطقه ۱۳ شهرداری امروز پروژه‌های دیگری آغاز خواهد شد که از جمله آن می‌توان به کلنگ زنی مرکز کنترل ترافیک شهرداری اشاره کرد که امیدواریم این اقدامات به جایی برسد که منطقه ۱۳ با ظرفیت‌های بسیار به نقطه بزرگ گردشگری اصفهان تبدیل شود.

وی اظهار کرد: از رئیس شورای اسلامی شهر که شهروند منطقه ۱۳ بوده و سایر اعضای شورا که در تمام مصوبات، شهرداری را یاری کردند، قدردانی می‌کنم، زیرا اگر مصوبات شورا نبود نمی‌توانستیم در هر نقطه شهر فعالیت‌های عمرانی انجام دهیم و امیدواریم شهرداری و شورای شهر آینده نیز بر اساس برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ بتوانند در راستای خدمت به مردم به ویژه این منطقه گام‌های بزرگی بردارند.

کد خبر 511144

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیر منطقه 13 شهرداری پروژه هاي عمراني شهر شهردار اصفهان قدرت الله نوروزی کلانشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رینگ چهارم منطقه ۱۳ پل زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب سپاه گفت: ما هم در پایگاه‌های مرزی و هم در مناطق عمقی سرزمینی خود به ویژه در کردستان و آذربایجان‌غربی امنیت خوب و پایداری داریم و امید است این امنیت باعث توسعه، عمران و آبادانی بیشتر مناطق غربی و شمال‌غرب کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سردار علی اکبر پورجمشیدیان امروز _پنج‌شنبه سی‌ام فروردین_ در بازدید از مناطق عمقی شهرستان بوکان اظهار کرد: رزمندگان ما از روحیه بسیار خوبی در راستای برقراری امنیت پایدار در منطقه برخوردار بوده و در حال تلاش برای تأمین امنیت برای مردم هستند.

وی افزود: بخش اعظم نیروهای تأمین کننده امنیت در این منطقه از بسیجیان و رزمندگان بومی منطقه هستند که این نشان‌دهنده عشق به انقلاب اسلامی و مردم در این خطه از سرزمین عزیز ایران است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب سپاه گفت: ما هم در پایگاه‌های مرزی و هم در مناطق عمقی سرزمینی خود به ویژه در کردستان و آذربایجان‌غربی امنیت خوب و پایداری داریم که این مهم مرهون فداکاری شبانه‌روزی رزمندگان اسلام از بسیجیان گرفته تا پاسداران و سربازان است.

پورجمشیدیان تصریح کرد: امید است خداوند به همه ما توفیق سربازی در راه اسلام را عنایت کند تا این امنیت باعث توسعه، عمران و آبادانی بیشتر مناطق غربی و شمال‌غرب کشور باشد.

وی ادامه داد: امنیتی که با رشادت‌های رزمندگان بسیجی در منطقه حاصل شده است، امید است سبب گشایش‌های مهمی در حوزه اقتصادی و آبادانی منطقه باشد.

کد خبر 745845

دیگر خبرها

  • ضرورت برپایی هفته‌های گردشگری در استان کرمانشاه
  • آغاز عملیات پروژه مشارکتی حضرت ولی عصر(عج) در منطقه ۱۲ اصفهان
  • امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد
  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • اجرای ۷ پروژه شاخص در منطقه ۵ اصفهان
  • خداحافظی با پیاده‌رو‌های خاکی در منطقه پردیسان قم