Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مسئول هیات مذهبی حضرت معصومه (س) در این مراسم گفت: این حسینیه در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع واقع در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس و با همکاری و کمک خیران و به درخواست ساکنان این منطقه در مدت یکسال با اعتبار بالغ بر 17 میلیارد تومان ساخته خواهد شد.

 محمود زندیار افزود: هیات حضرت فاطمه  معصومه (س) از هیات های با قدمت بندرعباس است و از سالجاری با هدف گسترش فعالیت های فرهنگی و مذهبی  و اجتماعی در شهر بندرعباس، در محل کنونی نیز فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این حسینیه 965 متر فضای سرپوشیده شامل سالن اصلی، اتاق سمعی بصری، آشپزخانه صنعتی، فضای اداری و 721 متر فضای باز دارد که جمعا در مساحت 1677 متر مربع بصورت مجتمع فرهنگی، مذهبی ساخته می‌شود.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام مصطفی خطاط رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد هرمزگان و نمایندگان هیات مذهبی فاطمه معصومه (س) با حضور در محل احداث حسینیه واقع در شهرک پیامبر اعظم (ص) کلنگ آغاز این پروژه را بر زمین زدند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی جهانشاهی  گفت : براساس برنامه ریزی صورت گرفته، نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان گرامیداشت زنده یاد (محمد سلمان اکبری) در اردیبهشت ماه جاری در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فراخوان این دوره از رقابت از ۲ ماه قبل داده شده و براساس آخرین جمع بندی صورت گرفته، تاکنون ۱۶ تیم از هیات مذهبی زاهدان برای شرکت در این دوره از رقابت اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین فعالان هیاتی را از اهداف برگزاری این دوره از رقابت بیان کرد و افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته رقابت تیم ها از هفتم تا هفدهم اردیبهشت ماه جاری در سالن‌های تعیین شده از ساعت هفت تا ۹ شب با حضور داور لیگ برتر کشور انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از رقابت به چهار تیم منتخب، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام جهانشاهی از عموم مردم برای حضور،‌ مشاهده و تشویق تیم‌ها در این رقابت دعوت کرد و گفت: در حین برگزاری رقابت، برنامه های فرهنگی خوبی برای اجرا در نظر گرفته شده است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • مسعود ده‌نمکی: با آدم‌های مذهبی‌نما مشکل دارم!
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • سایت بزرگ نهضت ملی مسکن در بوشهر کلنگ‌زنی می‌شود
  • زائران دسترسی مناسبی به حرم حضرت معصومه (س) و اطراف آن ندارند
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود