Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@20:23:48 GMT

امید نورافکن؛ فرار از حواشی / عکس

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۲۵۵۹

امید نورافکن؛ فرار از حواشی / عکس

امید نورافکن پیش از شروع بازی با استقلال دست به اقدامی جالب زد.

به گزارش طرفداری، امید نورافکن فوتبالش را در پایه های استقلال آغاز کرد و از این تیم به ستاره فوتبال ایران تبدیل شد اما شرایط طوری رقم خورد که فصل قبل با سپاهان قرارداد امضا کرد و در پایان همان سال قراردادش را به مدت ۳ سال با این باشگاه تمدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ۳ تقابل فصل پیش امید نورافکن در لیگ و جام حذفی با استقلال با حواشی عجیبی همراه بود تا جایی که باعث شد هواداران تیم سابقش به شدت از او دلخور بشوند.

نورافکن اما در بازی شب گذشته سمت فرهاد مجیدی رفت و از او برای ورود به زمین رخصت گرفت تا به این شکل از ایجاد حواشی احتمالی جلوگیری کند و نشان بدهد استقلال برای او ارزش زیادی دارد.

 

بیشتر بخوانید:

امید نورافکن در نقش بمب افکن!

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امید نورافکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی طارمی با ارزش‌تر از سپاهان و تراکتور

مهدی طارمی به عنوان گران‌ترین فوتبالیست ایران با قیمت ۱۰ میلیون یورو تقریبا با ارزش تیم‌های بزرگ کشورمان مثل سپاهان و تراکتور با برابری می‌کند.

طارمی هفته جاری بعد از بیش از ۴ ماه موفق به گلزنی مجدد برای پورتو در لیگ پرتغال شد. ستاره ایرانی بعد از اتفاقات زمستان گذشته و توافق با اینتر به لیست سیاه پورتو وارد شد. طارمی در ۲ ماه گذشته در بسیاری از بازی‌ها از لیست خط خورد یا نیمکت نشین بود. در بازی شنبه گذشته هم به عنوان یار ذخیره نیمه دوم وارد زمین شد و گل تساوی ۲ بر ۲ را در دقیقه ۸۲ مقابل فامالیسائو به ثمر رساند تا اژد‌ها از باخت فرار کند.

سایت AFC گزارش می‌دهد که طارمی بعد از مدت‌ها دوری دوباره برای پورتو به میدان رفت و «در یک زمان کوتاه دوباره توانایی هایش را نشان داد» تا تیم پرتغالی از شکست فرار کند.

 

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • سیروس دین محمدی: بیخیال ما پیشکسوتان؛ حواشی یک ذره جمع شود، استقلال قهرمان است! / فیلم
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • طارمی باارزش‌تر از سپاهان و تراکتور
  • مهدی طارمی با ارزش‌تر از سپاهان و تراکتور
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط
  • برای نکونام حاشیه می‌سازند؛ مدیریت نمی‌خواهد حواشی جمع شود!
  • اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی
  • ریش سفید فوتبال هستم و نکونام را نصیحت می‌کنم
  • ترکیدن نورافکن استودیو پخش خبر حین پخش زنده (فیلم)