Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی به پایان رسیدن فصل بیستم لیگ برتر و کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ توسط باشگاه سپاهان، محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه پیامی را به شرح زیر صادر کرد:

"فصلی متفاوت در لیگ برتر با سبک فنی و مترقی، کادر فنی متفاوت و برنامه محور در باشگاهی با اصلاحات، تغییرات برنامه‌ای، با ادبیات مثبت و مودبانه نسبت به همگان، رفتارحرفه‌ای و اخلاق مدار، بهینه سازی فراگیر و اثر بخش برای ارتقاء شخصیت باشگاهی مجموعه فولاد مبارکه سپاهان به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فصل، جاری‌سازی سنت تکریم رقبا، بازیکنان و بزرگداشت ارزش‌های معنوی و ملی، دفاع مقدس، شهدای والا مقام و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و اصول فرهنگی با عنایات الهی، اندیشه‌های راهبردی هیئت مدیره و حمایت‌های مدیریت و معاونین و پرسنل شرکت فولاد مبارکه، پشتیبانی هواداران خونگرم، تلاش معاونین، مدیران و پرسنل پرتلاش باشگاه، برنامه‌ریزی‌های محرم نویدکیا و تلاش کادر فنی و مدیریتی، پشتیبانی و پزشکی و همت عالی بازیکنان، با کسب ۶۵ امتیاز درخشان و طلایی به نورانیت و پاکی اشعه‌های خورشید فروزان به انتها رسید.

همچنین شاهد توجه خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ای که خالصانه و شرافتمندانه، مطالب اثربخش و توسعه‌گرای خود را (فراسوی آپارتاید رسانه‌ای ورزشی حاکم بر بخش محدودی از رسانه‌های کشور) به همه فوتبال کشور، همه استان‌ها و همه باشگاه‌ها یا تیم‌ها بودیم و اینک مرا بر آن می‌دارد که صمیمانه به همگان سپاس بیکران خویش را تقدیم دارم.

همین طور بر خود لازم می‌دانم به کادر فنی و بازیکنان و مسئولین و هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران به جهت کسب مجدد عنوان قهرمانی تبریک بگویم.

ضمناً لازم است به بازیکنان و کادر فنی ۱۵ تیم حاضر در لیگ، به داوران زحمت‌کش و پاکباخته و مسئولین سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، مسئولین ورزشگاه‌های کشور، عوامل نیروی انتظامی، امنیتی و ادارات ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان‌ها که با بودنشان لیگ پرتحرکی را آفریدند سپاس گویم.

به ده‌ها مربی، مدیر و بازیکن سال‌های گذشته باشگاه سپاهان درود می‌فرستیم که نام ارزشمند سپاهان را با تلاش‌های خود به عنوان میراث فرهنگی و میراثی ارزشمند به جای نهادند.

امید که فصل آتی فوتبال را پررونق، با جاری شدن روح جوانمردی و پهلوانی و ارتقا علمی و سخت‌افرازی ابزار نظارت داوری مشاهده کنیم و در کنار تلاش تیم‌ها و باشگاه‌ها برای ارتقای فنی شاهد رفع نقاط ضعف در برگزاری و برنامه مسابقات بوده و فضای یکسویه و عادلانه‌تری را در توجه به چالش‌های انضباطی مشاهده کنیم.

به امید سرافرازی فوتبال ملی در عرصه مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر و اقتدار فوتبال باشگاهی در جام باشگاه‌های آسیا.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیر عامل باشگاه سپاهان پایان فصل بیستم لیگ برتر کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند

پزشک تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد مدافع - هافبک فرانسوی آبی‌پوشان بتواند فصل آینده برای این تیم بازی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کوین یامگا مدافع - هافبک فرانسوی تیم فوتبال استقلال در تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر در برخورد با یکی از بازیکنان این تیم از ناحیه چشم دچار مصدومیتی شدید شد. او که یکی دو بار جراحی کرده است، نمی‌تواند استقلال را تا پایان فصل همراهی کند. یامگا که یکی از بازیکنان باکیفیت استقلال در دو سه فصل اخیر بوده است، این روزها با وجود پانسمان شدن یکی از چشم‌هایش در تمرینات آبی‌پوشان حضور دارد.

تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال

محمدعلی زارع پزشک تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت یامگا گفت: یامگا دوران بدنسازی‌اش را پشت سر می‌گذارد و در تمرینات نیز کار با توپش را انجام می‌دهد. او در حال حاضر کارهای درمانی چشمش را دنبال می‌کند و منتظر اظهارنظر نهایی پزشک متخصص او هستیم. یامگا دو سه ماه پیش جراحی کرد و باید شش ماه از آن می‌گذشت تا پزشک متخصص نظر خود را بدهد.

وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است یامگا فصل آینده امکان بازی کردن داشته باشد، گفت: خیلی امیدواریم، چرا امید نداشته باشیم؟ منتظر پایان دوران درمان یامگا هستم تا پزشک نظر خودش را بدهد. یامگا این فصل نمی‌تواند برای استقلال بازی کند، ولی خیلی امیدواریم برای فصل آینده در خدمت تیم باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم
  • سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند + فیلم
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند
  • نیمه رسانای طلایی ساخته شد