Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:08:27 GMT

اولین عملیات اطفای حریق نیروهای مسلح ایران در ترکیه

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۲۶۱۸

اولین عملیات اطفای حریق نیروهای مسلح ایران در ترکیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع خلبان نوری آل‌آقا رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفاء حریق هوایی وزارت دفاع از حضور هواپیمای آتش‌نشان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در شهر مولا در جنوب ترکیه و انجام اولین عملیات اطفاء حریق با ظرفیت بی‌نظیر ۴۰ تن آب خبر داد.

وی افزود: عصر امروز تیم عملیات اطفاء حریق و هواپیمای آتش‌نشان طراحی شده به دست متخصصین جوان ایرانی با ظرفیت ۴۰ تن آب در شهر مولا حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق هوایی وزارت دفاع، به افزایش آتش با وزش بادهای منطقه‌ای و گسترش آتش به مناطق دیگر اشاره و عنوان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده امیدواریم با اضافه کردن ظرفیت دو بالگرد دیگر در روز آتی به منطقه، بتوانیم به اطفاء مناطق بیشتر و جلوگیری از پیشرفت حریق کمک کنیم.

وی با بیان اینکه خلبانان و تیم تخصصی اعزامی با علاقه و اعتقاد خالصانه به انجام عملیات مشغول هستند گفت: کیفیت حضور تیم ایرانی، کار را نسبت به دیگر تیم‌های اعزامی از کشورهای همسایه متمایز می‌کند و این افتخار ایرانی و ایران است.
انتهای پیام /

کد خبر 5269867

منبع: مهر

کلیدواژه: ترکیه ایران جمهوری اسلامی ایران وزارت دفاع مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف صحن مجلس طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم برجام مجلس حسن روحانی آیت الله خامنه ای دولت دوازدهم مقام معظم رهبری سوریه شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در آیین رونمایی از طرح جامع دانشگاه عالی دفاع ملی که با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد، با تاکید بر اینکه در شرایط حساس کنونی منطقه، دانشگاه عالی دفاع ملی باید شرایط آینده کشور و منطقه را مورد بررسی قرار دهد، گفت: وضعیت منطقه قبل و بعد از اقدام تلافی‌جویانه و تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به مناطق حساس و پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید: چشم‌انداز روابط ایران و کشورهای عربی پس از «وعده صادق»/ سیاست خارجی ایران منطبق بر «واقعیت‌های میدانی» است

سرلشکر باقری پیروزی‌های رزمندگان اسلام را در عملیات وعده صادق که پاسخ محکمی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی انجام گرفت تبریک گفت و تصریح کرد: این پاسخ با نشان دادن اراده ملی علیه رژیم رقم خورد و تاثیرات راهبردی را به حمدالله درسطح منطقه و جهان داشت.

سردار سرلشکر محمد باقری , ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران , آجا | ارتش | ارتش جمهوری اسلامی ایران , سپاه پاسداران | سپاه ,

وی افزود: نیروهای مسلح، احتمالات و سناریوها را در سطح عملیاتی مورد مطالعه و بررسی دقیق قرار می‌دهند و دانشگاه عالی دفاع ملی باید در سطح راهبردی این موضوعات را مورد توجه خود قرار دهد.

باقری با اشاره به اینکه دانشگاه عالی دفاع ملی به عنوان عالی‌ترین دانشگاه نیروهای مسلح که مسئولیت تربیت فرماندهان و مدیران عالی نیروهای مسلح و همچنین مدیران عالی کشوری را در مباحث راهبردی بر عهده دارد، در مسیر رشد و ارتقاء قرار گرفته‌ است، خاطر نشان کرد: دانشگاه عالی دفاع ملی در تربیت فرماندهان، مقامات و سایر نیروها و همچنین در نظریه‌پردازی و کرسی‌ها باید بالاترین سطح مورد نظر و توجه قرار دهد و باید دائماً در جهت کیفی‌سازی و عمق بیشتر مطالب و کارهای پژوهشی کار کنیم و به پیش برویم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه طرح جامع دانشگاه دفاع ملی جزو اسناد اساسی و مادر برای دانشگاه محسوب می‌شود و عالی‌ترین طرحی است که در دانشگاه باید مورد اجرا قرار بگیرد، گفت: این طرح طی بیش از یک سال کار تهیه و محضر مقام معظم رهبری تقدیم شد و توسط ایشان مطالعه و مورد نقد قرار گرفت و اصلاحاتی در آن ابلاغ فرمودند و نهایتاً به تصویب معظم له رسید که امروز از این طرح رونمایی شد.

سردار سرلشکر محمد باقری , ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران , آجا | ارتش | ارتش جمهوری اسلامی ایران , سپاه پاسداران | سپاه ,

سرلشکر باقری در پایان تصریح کرد: همه ما باید بر اجرای دقیق طرح جامع دانشگاه تلاش کنیم و قطعاً این طرح موجب ارتقاء هرچه بیشتر دانشگاه خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228159 برچسب‌ها سپاه پاسداران

دیگر خبرها

  • تأثیرات راهبردی عملیات وعده صادق در سطح منطقه و جهان
  • پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود
  • سرلشکر باقری: عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی درسطح منطقه و جهان داشت/ همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • هدیه مجلس به وزارت دفاع /سازمان سپند چه کمکی به نیروهای مسلح می کند؟
  • سخنگوی وزارت دفاع: «سپند» به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد
  • سازمان «سپند» در سطح مرزشکنی دانش حرکت می‌کند
  • تصویب کلیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در مجلس
  • نمایش پهپادها و موشک‌های ایرانی در نمایشگاه بغداد +عکس
  • نمایش پهپادها و موشک‌های ایرانی در نمایشگاه بغداد