Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیک ادووکات هدایت تیم ملی عراق را در دست می گیرد. 

دیک ادووکات سرمربی تیم ملی عراق می شود و خبری از کارلوس کی روش نخواهد بود. 

به گزارش طرفداری و با اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال عراق، دیک ادووکات هدایت تیم ملی فوتبال این کشور را بر عهده گرفت. ادووکات قرار است عراقی ها را در مسیر مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر هدایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرمربی 73 ساله طی دو فصل اخیر سرمربی تیم فاینورد بود. بدین ترتیب پرونده حضور کارلوس کی روش در تیم ملی عراق بسته شد. عراق در گروه A مقدماتی جام جهانی، حریف تیم ملی ایران است و طبق برنامه، 16 شهریور و 7 بهمن مقابل تیم ملی کشورمان صف آرایی خواهد کرد. 

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس ادعای یک پرسپولیسی؛ جشن قهرمانی برای آقا کریم تکراری شده! سیاوش یزدانی اولین جدا شده قطعی استقلال؟ واکنش گلر تراکتور به تعویض جنجالی: برای جلوگیری از فسخ قرارداد راه بهتری وجود داشت! آینده مبهم برناردو سیلوا در منچستر مرگ بازیکن 16 ساله آکادمی آژاکس بر اثر سانحه تصادف

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی عراق دیک ادووکات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه بغداد الیوم، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه امروز دوشنبه در سفری رسمی وارد بغداد پایتخت عراق شد.

این نخستین سفر رئیس جمهوری ترکیه به عراق از ۱۳ سال پیش تاکنون، محسوب می شود. اردوغان در این سفر قرار است علاوه بر دیدار با مقامات عراقی در بغداد به اربیل سفر کند و در آنجا با برخی مقامات اقلیم کردستان عراق نیز دیدار و گفت و گو داشته باشد.

پیش از این، «هاکان فیدان» وزیرخارجه ترکیه در ارتباط با این سفر گفته بود که اردوغان قرار است با «عبداللطیف رشید» همتای عراقی خود، «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق دیدار کند.

همچنین قرار است در این دیدار ۲۰ تفاهم نامه همکاری میان ترکیه و عراق به امضا برسد. گفته می شود توافق درباره ازسرگیری انتقال نفت از خط لوله بندر جیهان-کرکوک یکی از برنامه های سفر اردوغان است.

کد خبر 6085426 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • موانع غیرفوتبالی سد راه یحیی گل‌محمدی؛ ماجرا چیست؟
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • فوری | مربی تیم ملی، سرمربی تراکتور شد | تصمیم غیرمنتظره؛ پرونده یحیی بسته نشده!
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • رسمی؛ فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد