Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@10:00:54 GMT

ارشا اقدسی دچار سانحه شد و به کمارفت

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۲۷۱۹

ارشا اقدسی دچار سانحه شد و به کمارفت

علیرضا فتحی مسئول بدلکاران سینمای ایران از وخامت حالِ ارشاد اقدسی بدلکار حرفه‌ای سینما خبر داد که در بیمارستان بیروت بستری است.

به گزارش مشرق، ارشا قدسی بدلکار حرفه‌ای سینما در صحنه‌ای برای یک فیلم سینمایی در لبنان دچار حادثه شد و هم اکنون در شرایط بحرانی قرار دارد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد این فیلم که برای کشور تونس فیلمبرداری می‌شود روز چهارشنبه ماشین ارشا اقدسی در حین فیلمبرداری که به عنوان بدلکار این فیلم حضور داشت، چپ می‌کند و او در حال حاضر در بیمارستان بستری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا فتحی به عنوان نائب رئیس انجمن بدلکاران سینما و مسئول کل بدلکاران سینمای ایران  تأکید کرد: آخرین خبری که ما از این اتفاق گرفته‌ایم متأسفانه ارشا اقدسی را بعد از چپ شدنِ ماشین، بیهوش از ماشین بیرون می‌آورند که تا همین لحظه هم به هوش نیامده است. او الان در کما به سر می‌برد و از مردم عزیز کشورمان می‌خواهم که برای این بدلکار خوب و حرفه‌ای سینمای ایران دعا کنند تا زودتر سلامتی‌اش را به دست آورد.

فتحی را با آثاری همچون سریال "مختارنامه" و "روز صفر" و خیلی از آثار تلویزیونی و سینمایی می‌شناسیم و این روزها به عنوان طراح بدلکاران در سریال "سلمان فارسی" داود میرباقری حضور دارد.

گفته می‌شود ارشا اقدسی دچار سانحه مغزی شده و حال خوبی ندارد.

ارشا اقدسی متولد سال ۱۳۶۱ در شهر تهران است. وی مربی آی کیدو بود تا اینکه که با پیمان ابدی آشنا شد. وی پس از مدت کوتاهی، در رشته تربیت بدنی در ایتالیا پذیرفته شد اما به دلیل آشنایی با پیمان ابدی و علاقه به بدلکاری، در ایران ماند و فعالیت وی در زمینه بدلکاری این‌طور شروع شد.

ارشا اقدسی اولین مربی بانجی ایران است وی که سرمربی باشگاه پیمان ابدی بود بعد از ۲ سال که بانجی افتتاح شد، توانست گروه بدلکاری ۱۳ را تشکیل دهد. و فعالیت‌های خود را با گروهش در ایران و عرصه بین‌الملل ادامه داد.

او تجربه بازی در فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی را هم دارد. در کارهایی مثلِ "به وقت شام"، "شبی که ماه کامل شد"، "شهرزاد" و برنامه‌هایی مثل "عصرجدید" هم به عنوان طراح بدلکار حضور داشته است.

در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم "سارا و آیدا" کاندید بهترین جلوه‌های ویژه میدانی را نیز به خودش اختصاص می‌دهد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو ارشا اقدسی علیرضا فتحی لبنان ایتالیا عصرجدید داود میرباقری عصر جدید سلمان فارسی مختارنامه ارشا اقدسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک تریلی در جاده بجستان به بردسکن یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.   محمد حسین اسماعیل زاده افزود: در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو سواری بر اثر شدت جراحتهای وارده جان خود را از دست داد و سه نفر مصدوم شدند.   وی گفت: مصدومان حادثه بعد از مراقبتهای نخست درمانی به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.   شهرستانهای گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.   شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • ژیم صهیونیستی سر عقل بیاید و دچار اشتباه دیگری نشود
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)
  • (ویدئو) لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان