Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@14:59:25 GMT

روحانی: کسی نمی‌تواند منکر تحول در بخش سلامت شود

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۲۷۴۵

رئیس جمهور گفت: افتتاح طرح‌های حوزه بهداشت و درمان نشان می‌دهد تحول بزرگی در بخش سلامت هم از نظر زیرساختی و هم نیروی انسانی صورت گرفته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  حجت الاسلام حسن روحانی امروز در مراسم افتتاح طرح‌های ملی وزارت بهداشت و در سخنانی با تبریک میلاد امام هفتم به مردم ایران و مسلمانان جهان افزود: افتتاح امروز هشتاد و هفتمین افتتاحی است که از سال ۹۹ تا به امروز صورت می‌گیرد و مربوط به تخت‌های بیمارستانی و پروژه‌های بیمارستانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جمهور افزود: از سال ۹۳ یکی از اهداف مهم دولت یازدهم مساله طرح تحول سلامت بود و این طرح در سال ۹۳ آغاز شد و در دولت دوازدهم علی رغم جنگ اقتصادی این پروژه همچنان ادامه پیدا کرد.
آقای روحانی گفت: اگر این طرح تحول در دولت یازدهم و دوازدهم نبود معلوم نبود که در سال ۹۹ و سال ۱۴۰۰ در برابر کرونا چگونه می‌توانستیم مقاومت کنیم.
رئیس جمهور با اشاره به این که به ۱۱۰ هزار تخت بیمارستانی موجود، ۴۰ هزار تخت نیز اضافه شده و همچنین بیش از نیمی از ۱۱۰ هزار تخت موجود مورد بازسازی قرار گرفته است گفت: ما در طول کمتر از دو سال گذشته ۱۳ هزار تخت بیمارستانی را افتتاح کردیم.
آقای روحانی گفت: در شهریور سال گذشته در یک روز هزار و ۴۰۰ تخت بیمارستانی افتتاح کردیم و امروز هم می‌بینید که هزار و ۴۴۳ تخت بیمارستانی را در یک روز افتتاح می‌کنیم و هزاران تخت دیگر در هفته‌ها و ماه‌های آینده افتتاح خواهد شد.
رئیس جمهور ادامه داد: یک پروژه بزرگ ما در تهران بیمارستان هزار تختخوابی است که ۹۷ درصد از آن آماده شده و از هفته‌های آینده ۵۰۰ تخت آن مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
آقای روحانی گفت: همچنین بیمارستان ۲۲۶ تختخوابی کودکان حکیم آماده افتتاح است که در هفته‌های آینده به بهره برداری خواهد رسید.
رئیس جمهور افزود: این امر نشانگر این است که یک تحول بزرگی در بخش سلامت هم از نظر زیرساختی و هم نیروی انسانی صورت گرفته است.
آقای روحانی گفت: ما در طول این هشت سال به نیروی انسانی دو برابر در زمینه بیمارستانی رسیده ایم، این بسیار مهم است که در تجهیزات و در بخش آی سی یو توانستیم تخت‌های آی سی یو را دو برابر کنیم، و نشان می‌دهد که اهتمام دولت از آغاز به بخش سلامت بوده است.
رئیس جمهور افزود: اگر همه خدمات دولت را کسی بتواند انکار کند و انصاف را به طور کامل کنار بگذارد، لااقل در چند چیز نمی‌شود کسی منکر واقعیت شود و یکی از آن بخش تحول سلامت است.
آقای روحانی گفت: در بخش سلامت، تحول هشت ساله غیر قابل انکار است، افتتاح امروز یک علامت بزرگ برای این است که خیرین ما، دولت ما، متخصصین ما، دلسوزان ما همواره تلاش کردند تا شهر‌های مختلف و استان‌های مختلف، تجهیزات و متخصصین لازم را همواره آماده به کار داشته باشند. برچسب ها: رئیس جمهوری ، روحانی ، سلامت ، سیستان و بلوچستان ، بهره برداری ، بیمارستان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیس جمهوری روحانی سلامت سیستان و بلوچستان بهره برداری بیمارستان آقای روحانی گفت تخت بیمارستانی بخش سلامت رئیس جمهور هزار تخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمدرضا حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در این پایگاه غذا‌های بدون افزودنی و سالم طبخ و توزیع می‌شود.
حسینی افزود: در مدارس دیگر از کلمه بوفه استفاده نمی‌شود.
به گفته حسینی، برای ایجاد هر پایگاه در مدارس استان ۱۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.

مناسبت هفته سلامت زنگ سلامت در دبستان دخترانه برکت شهرک شهید بهشتی شاهرود هم نواخته شد.
مهدی میرزایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: امسال برنامه‌های هفته سلامت با شعار سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت برگزار می‌شود.
یکم تا هفتم اردیبهشت ماه به نام هفته سلامت نام گذاری شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای ۴۰ دستگاه دفیبریلاتور
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای 40 دستگاه دفیبریلاتور
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف:رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد /رئیس ستاد، وزیر کشور است /از طرح نور حمایت می کنیم اما از مأموران متخلف نه!
  • دبیر ستاد امر به معروف : اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به دستور رئیس جمهور، ستاد حجاب به ریاست وزیر کشور تشکیل شد