Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@02:49:08 GMT

موفقیت سپاهان نشأت گرفته از مکتب آن است

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۲۷۶۱

موفقیت سپاهان نشأت گرفته از مکتب آن است

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به شرح زیر است:

"حرکت مستمر و تلاش عزت مندانه تیم فوتبال سپاهان برای درخشش در سطح اول فوتبال کشور و قاره کهن آسیا، همواره نشان از تلاش و برنامه‌ریزی تمامی یاران باشگاه فرهنگی و ورزشی فولاد مبارکه سپاهان دارد.

این نایب‌قهرمانی که محصول اعتماد به مربی محجوب و کادر فنی جوان و پرتلاش دیار نصف جهان، همراه با تجربه و انگیزه بازیکنان پرشور و مستعد در این مجموعه بازیکن‌ساز برای کشور بوده است را به هواداران پرشور، مردم فوتبال‌دوست، هیأت‌مدیره، مدیرعامل، سرمربی، کادر فنی و مدیریتی، بازیکنان، کارکنان شرکت فولاد مبارکه و همه زحمت‌کشان این باشگاه تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم تیم فوتبال سپاهان با حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا و کسب مجدد سهمیه رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال جهان، روند موفقیت خود را تکمیل نموده و همچون سال‌های گذشته نماینده شایسته‌ای برای کشور عزیزمان در دنیا لقب گیرد. حمیدرضا عظیمیان

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در پیامی جداگانه نایب قهرمانی سپاهان را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

جناب آقای محمدرضا ساکت

مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان

نایب قهرمانی مقتدرانه تیم فولاد مبارکه سپاهان که نزدیک به صدر و با اختلاف زیاد نسبت به تیم سوم جدول به دست آمد و در دیدار پایانی لیگ برتر فوتبال کشور، لحظه‌ها و صحنه‌های حساس و زیبای به ثمر رسیدن تلاش و همت بلند فوتبالیست‌های عزیزمان، دل هواداران این تیم را پر از شادی و شعف کرد.

این مقام ارزشمند تیم پرقدرت سپاهان که اولین تیم ایرانی حاضر در جام باشگاه‌های جهان و افتخار خطه نصف جهان است ثابت کرد پس از سال‌ها فوتبال ایران باز هم توسط این تیم از تک قطبی خارج شده و شاهد روزهای پر فروغ برای فوتبال اصفهان خواهیم بود.

شب گذشته قلب اهالی خطه قهرمان‌پرور و ورزش‌دوست اصفهان در ورزشگاه بزرگ آزادی تپید تا طلایی پوشان اصفهان برای سومین بار مقام نایب قهرمانی رقابت‌های جام خلیج فارس را به دست آورند که اگر چه کسب جایگاه‌های بالاتر برای این باشگاه بارها در لیگ برتر و جام حذفی کشور و در میادین بزرگ آسیایی رقم خورده است که تمام این تلاش‌ها و موفقیت‌های به دست آمده صرفاً نشأت گرفته از مکتب سپاهان، در مستطیل سبز و بر اساس تلاش، همت و غیرت بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی بوده است.

اینجانب با تبریک کسب نایب قهرمانی آن باشگاه به علاقمندان و هواداران پرشور و طلایی دل تیم فوتبال سپاهان و مردم شریف اصفهان، از تلاش‌های ارزنده تیم مدیریتی ارزشمند آن باشگاه، کادر فنی با درایت، بازیکنان شایسته و غیرتمند قدردانی نموده، ضمن آرزوی موفقیت در جام باشگاه‌های آسیا و فصل آتی لیگ برتر فوتبال کشور، سربلندی روزافزون آن باشگاه را از خداوند منان مسئلت داریم.

سید محمد طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان

کد خبر 5269812

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران فولاد مبارکه ویروس کرونا عید غدیر خم کرمانشاه آمار کرونا بوشهر واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها گرگان شیوع کرونا اردبیل ایلام شیراز غدیر خم فولاد مبارکه نایب قهرمانی کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم

دربی اصفهان که با پیروزی سپاهان مقابل ذوب‌آهن به پایان رسید جذابیت چندانی نداشت و نقش اول را هواداران روی سکوها ایفا کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن عصر امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان رودرروی یکدیگر قرار گرفتند و تیم فوتبال سپاهان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

در جریان دیدار امروز تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن که شهرآورد اصفهان بود و با تأخیر چند هفته‌ای در ورزشگاه نقش‌جهان به انجام رسید، شاگردان ژوزه مورایس رمق و حوصله چندانی برای خلق موقعیت روی دروازه حریف همشهری خود نداشتند و به گفته خود ژوزه مورایس، بازیکنان سپاهان همانند بازنده‌ها رفتار می‌کردند.

در ادامه هرچقدر بازی جلو رفت، تنش بین بازیکنان سپاهان و ذوب‌آهن بالا گرفت و مهرداد رضایی که به‌عنوان بازیکن تعویضی برای ذوب‌آهن به زمین آمده بود در برخوردی که میان بازیکنان دو تیم انجام شد، درگیری به‌راه انداخت و داور برای پایان دادن این تنش و درگیری وارد ماجرا شد تا قائله خاتمه پیدا کند.

هنگام گل سپاهان هم شرایط چندان خوب پیش نمی‌رفت و شهریار مغانلو که چهره‌اش مشخص بود خیلی شادابی گذشته را ندارد و باتوجه به شعارهای منفی هواداران سپاهان روی سکوهای ورزشگاه نقش‌جهان، گویا انگیزه‌ای هم برای زدن ضربه پنالتی ندارد.

پس از اینکه شهریار مغانلو آقای‌گل فعلی لیگ‌برتر فوتبال کشورمان با پای چپ دروازه پارسا جعفری را باز کرد و خوشحالی بعد از گل هم انجام نداد، هواداران سپاهان هم ترک عادت نکردند و اعتراض خود نسبت به شرایط بد این تیم را با ادامه‌دادن شعارها علیه هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان به رخ کشیدند.

کد خبر 745577

دیگر خبرها

  • دیدار فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند
  • محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند + فیلم
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان
  • مورایس: دربی اصفهان بازی مهمی برای این شهر است
  • داور دربی اصفهان اعلام شد