Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@12:39:18 GMT

ادوکات سرمربی هلند شد؛ کی‌روش نیامد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۲۷۹۴

ادوکات سرمربی هلند شد؛ کی‌روش نیامد

سرانجام پروسه طولانی انتخاب سرمربی تیم ملی عراق به پایان رسید و پیرمرد هلندی قرار است هدایت یکی از رقیبان ایران را برعهده بگیرد. پس از اینکه روز گذشته رسانه های عراقی و عربی منطقه از انتخاب کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی عراق خبر دادند، در نهایت به دلیل مشکلات شخصی سرمربی پرتغالی از جمله بیماری پدر کی روش، مذاکرات به بن بست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسخ منفی کی روش به عراقی ها باعث شد تا عدنان درجال وزیرورزش و جوانان عراق شخصا راهی اسپانیا شود و مذاکرات با دیک ادوکات سرمربی هلندی را پیگیری کند و حالا پس از مذاکرات فشرده با سرمربی باتجربه و کهنه کار، توافق نهایی با این پیرمرد هلندی حاصل شد و با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال عراق، او به عنوان جانشین سرکو کاتانچ اسلونیایی معرفی شد.

در همین رابطه، علی نوری خبرنگار معروف عراقی با ارسال توئیتی در صفحه شخصی خود، نوشت: مادرید پایتخت اسپانیا شاهد پایان مذاکرات بود. ادوکات هلندی رسماً به عنوان سرمربی تیم ملی کشورمان در مرحله مقدماتی جام جهانی انتخاب شد. قرارداد ادوکات یک ساله خواهد بود و دارای بند تمدید است. مذاکرات رسمی با ادوکات چندی پیش با حضور عدنان درجال وزیر ورزش و جوانان و ایاد بنیان سفیر عراق در اسپانیا پایان یافت.

دیک ادوکات سرمربی هلندی و با تجربه که پیش از این چندین بار از دنیای فوتبال خداحافظی کرده بود، پس از دریافت پیشنهاد عراقی ها برای بازگشت به میادین مردد شد و در نهایت تصمیم گرفت تا سکان هدایت این تیم را برعهده بگیرد. او سابقه هدایت تیم های ملی هلند، امارات، کره جنوبی، روسیه، بلژیک و باشگاه های فاینورد، اوترخت، آلکمار، آیندهون، زنیت، فنرباغچه، ساندرلند، گلاسکو رنجرز و... را در کارنامه دارد.

عکس های رسمی از عدنان درجال وزیر ورزش عراق و سرمربی هلندی در رسانه های عراقی منتشر شد تا بدین صورت پس از هفته ها سردرگمی و اخبار متناقض درخصوص سرمربی بعدی تیم ملی عراق، سکان هدایت این تیم به ادوکات سپرده شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: دیک ادوکات تیم ملی عراق تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی بامزه بلاگر عراقی با تشابه اسمی ایران و عراق وایرال شد+ ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد
  • مهاجم لیورپول در هلند، لانه موش اجاره می‌دهد!
  • قهرمانی ۱۰نفره فاینورد؛ یک جام هلندی دیگر برای جهانبخش
  • شوخی بامزه بلاگر عراقی با تشابه اسمی ایران و عراق وایرال شد+ ویدئو