Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@12:13:07 GMT

فاز اول شرکت دارویی «امید فارمد» در اردبیل افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۲۸۸۰

فاز اول شرکت دارویی «امید فارمد» در اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فاز اول شرکت دارویی امید فارمد عصر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و مسؤولان استانی در شهرک صنعتی اردبیل افتتاح شد.

سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این مراسم اظهار کرد: در طول ۴۲ سال اخیر شدیدترین تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برای کشورمان اعمال شده است.

وی افزود: با وجود چنین تحریم‌هایی در حال حاضر جمهوری اسلامی در حوزه صنعتی، علمی و دیگر موارد با سرعت بالایی در حال پیشرفت‌رو به جلو حرکت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: امروز فاز اول یک شرکت دارویی در اردبیل مورد بهره‌برداری رسید که طبق وعده سرمایه‌گذار طرح، تا پایان سال بیش از ۲ هزار نفر اشتغال‌زایی خواهد داشت.

عاملی ادامه داد: این مجموعه دارویی بدون هیچ تسهیلات بانکی و با سرمایه‌گذاری یک هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در اردبیل با بهره برداری فاز یک آغاز به‌کار کرده است.

وی تشریح کرد: دشمنان بدانند که ایرانی قوی خواهیم ساخت که جزو کشورهای پیشروی علم و صنعت قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: در استان اردبیل پروژه‌های بسیار مهمی افتتاح و یا جذب سرمایه کرده و طرح‌های مهم دیگری در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: آیت الله سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل شرکت دارویی فارمد نماینده ولی فقیه در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر

تین نیوز

استاندار اردبیل از تکمیل و بهره برداری ۶۰ کیلومتر بزرگراه در محور پارس آباد به سمت مشگین شهر تا ۲ سال آینده خبر داد.

تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌ سوار آماده افتتاح شد

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی در جریان بررسی مشکلات زیرساختی شمال استان اردبیل، اظهار داشت: با توجه به حادثه خیز بودن محورهای مواصلاتی شمال استان به ویژه پارس آباد به سمت مشگین شهر و اردبیل، تلاش بر این است تا این مسیر در سال های پیش رو به بزرگراه ارتقا پیدا کند.

​وی تصریح کرد: محور پارس آباد ـ سربند به طول 20 کیلومتر در حال نهایی شدن است که با اجرای ابنیه های این مسیر به ویژه پل ها و دیگر تأسیسات زیرساختی امیدواریم تا چند ماه آینده محور پارس آباد به سربند به صورت کامل و به طول 20 کیلومتر زیر بار ترافیک برود.

استاندار اردبیل گفت: در ادامه مسیر از سربند به سمت سه راهی مشگین شهر به طول 40 کیلومتر آسفالت لایه اول انجام شده و پیش بینی می شود 20 کیلومتر امسال و 20 کیلومتر مابقی نیز سال آینده تکمیل و به زیر بار ترافیک برود.

عاملی افزود: با احداث فازهای بعدی این مسیر، تلاش بر این است تا محور پارس آباد به سربند و سربند به سه راهی مشگین شهر به صورت چهار بانده به بهره برداری رسیده و شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در این مسیر باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شهرستان پارس آباد و شمال استان اردبیل از مسیرهای پرتردد گردشگری، تجاری و اقتصادی به شمار می رود و در محدوده بیله سوار به گرمی نیز بزرگراهی در حال احداث است تا از این مسیر نیز تردد ترانزیتی به شکل ایمن انجام شود.

استاندار اردبیل از تکمیل پست برق مغان و احداث جایگاه سوخت رسانی به فرودگاه پارس آباد خبر داد و اضافه کرد: این پروژه ها نیز با همت شرکت توزیع برق و همچنین فرودگاه های استان در حال تکمیل شدن است تا اهالی شمال استان از مزایای آن بهره مند شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • ۱۱ طرح صنعت آب و برق استان سمنان بهره‌برداری شد
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد
  • گلایه‌های نماینده ولی فقیه از تخریب جنگل در مازندران
  • بهره برداری از ۸۰۹ واحد مسکن محرومان در اردبیل
  • بزرگترین شهرک صنعتی اردبیل بازسازی می‌شود
  • افزایش یک میلیون تن محصولات کشاورزی در اردبیل
  • ۸۰۹ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد افتتاح شد