Web Analytics Made Easy - Statcounter

برهم صالح در کاخ السلام بغداد با نخست‌وزیر این کشور در خصوص گفتگوهای راهبردی در واشنگتن دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش برنا، میدل ایست نیوز گزارش داد، «برهم صالح»، رئیس جمهوری عراق در کاخ السلام بغداد با «مصطفی الکاظمی»، نخست‌وزیر این کشور درباره تحولات سیاسی، امنیتی، بهداشتی و اقتصادی عراق گفت‌وگو کرد و الکاظمی در ادامه صالح را در جریان نتایج سفر رسمی اخیرش به ایالات متحده آمریکا و خروجی گفت‌وگوهای راهبردی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری عراق ضمن تمجید از نتایج گفت‌وگوهای راهبردی با آمریکا و تلاش‌های پررنگ الکاظمی و تیم مذاکره‌کننده در این باره، اظهار کرد: هم‌افزایی و همکاری گروه‌های ملی برای تحقق ثبات و تقویت حاکمیت عراق و منافع عالی کشور حائز اهمیت است.

دو طرف در این دیدار بر اهمیت حفظ امنیت و ثبات شهروندان و تعقیب عناصر باقی مانده داعش که در تلاش برای برهم زدن امنیت در برخی شهرها هستند، تاکید و به لزوم حمایت از نیروهای امنیتی در انجام ماموریت‌شان اشاره کردند.

صالح و الکاظمی در پایان بر اهمیت انتخابات آتی و برگزاری آن در موعد مقرر در ماه اکتبر آتی و تامین همه اقدامات لازم برای تضمین معیارهای سلامت و عدالت در مراحل مختلف برگزاری در راستای تحقق مشارکت گسترده و اراده واقعی رای‌دهندگان در انتخاب نمایندگان‌شان به دور از تقلب و دست‌ درازی به صندوق‌های رای تاکید کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عراق ایالات متحده آمریکا نیروهای امنیتی انتخابات سلامت آمریکا برهم صالح الکاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در روستای صالح‌آباد نطنز

دریافت 10 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: بارش باران در شمال اصفهان منجر به وقوع سیلاب در روستای صالح آباد نطنز شد.

کد خبر 6086600

دیگر خبرها

  • روزی که رژیم بعث عراق به کاربرد سلاح‌های شیمیایی محکوم شد
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • ترکیه اس-۴۰۰ را در مرز عراق مستقر می‌کند
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد
  • جاری شدن سیل در روستای صالح‌آباد نطنز
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه