Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاهبند بومهن با وجود ۸ هزار کارگر و بیش از هزار کارگاه نیاز به مرکز طب کار و معاینات کارگری داشت .

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ امروز با حضور فرماندار شهرستان پردیس، امام جمعه و شهردار و شورای شهر بومهن مراسم تحویل خانه بهداشت شیاهبند بومهن به شبکه بهداشت و درمان جهت تجهیز و شروع بکار انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم عبدالعظیم رضایی فرماندار  شهرستان پردیس ضمن تبریک اعیاد و تشکر فراوان از پرسنل بهداشت و درمان شهرستان گفت: موج پنجم سنگین تر و طولانی تر است و همکاران بهداشت و درمان بیش از گذشته تلاش می کنند باید امکانات و شرایط بهتری برای کار داشته باشند.

وی افزود: خانه بهداشت سیاهبند امیدواریم سریع تر به بهره برداری برسد و ساکنین منطقه از خدمات مرکز استفاده کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه جمعیت بالای شهرستان پردیس نیازمند استفاده از خدمات جداگانه تامین اجتماعی هستند اظهارداشت: ما بزودی شاهد افتتاح شعبه تامین اجتماعی در شهرستان هستیم و تاکنون مردم از خدمات شعبه رودهن استفاده می کردند که این برای شهروندان سخت بود و مشکلاتی در پی داشت.

فرماندار پردیس همچنین به خدمات ارزنده طی ماه های گذشته در شهرستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بیمارستان الغدیر در فاز اول افتتاح شده و یکماه قبل نیز بخش های اورژانس و تخصصی بیمارستان شفا مجددا راه افتاد و مترو پردیس با وجود مخالفت های محیط زیست مجوز گرفت در مدتی که در خدمت مردم بودیم تمام تلاشمان برای بهبود وضعیت مردم صورت گرفت.

 

امام جمعه شهرستان پردیس نیز در این مراسم با تشکر از خدمات انجام شده و پیگیری های فرماندار شهرستان پردیس گفت:  اگر تلاش های فرماندار نبود و همدلی و وفاق بین مسیولین شهرستان کاری از پیش نمی‌رفت و شاهد این اتفاقات خوب در سطح شهرستان نبودیم.

دکتر آسیایی رییس شبکه بهداشت و درمان پردیس نیز با بیان اینکه در سیاهبند بیش از هزار کارگاه صنعتی وجود دارد گفت: سیاهبند ۸ هزار کارگردارد که در کارگاه ها مشغول کارند و  این کارگاه ها نیاز به محلی برای مرکز طب کار و معاینات کارگری داشتند و راه اندازی این مرکز کمک بسیار ارزشمندی به مردم منطقه سیاهبند بود.

وی تصریح کرد: در نظر داریم  بتوانیم ازین امکان در راه اندازی مرکز طب شهرستان  بهره داری کنیم و اگر دلسوزی شورای شهرو شهردار بومهن و حمایت های بی دریغ فرماندار و امام جمعه نبود این امکان فراهم نمی شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار شهرستان پردیس شبکه بهداشت و درمان پردیس شعبه تامین اجتماعی پردیس بهداشت و درمان شهرستان پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان پردیس از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با ۹۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه ستاد انتخابات شهرستان به ریاست محسن قضاتلو فرماندار و رئیس هیئت اجرایی برگزاری انتخابات پردیس و با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار، بخشداران و مدیران واحدهای فرمانداری در سالن جلسات این فرمانداری برگزار و پیرامون نحوه برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در پردیس مباحث مختلفی مطرح شد.

فرماندار شهرستان پردیس در این نشست با اشاره به اینکه انتخابات دور دوم در شهرستان به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در جلسه هیأت اجرایی که هفته گذشته برگزار شد، جانمایی و تعیین شعب اخذ رأی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد، شهرستان پردیس با ۹۰ شعبه اخذ رأی انتخابات را برگزار کرده و برنامه‌ریزی‌ها باید بر این اساس صورت بگیرد.

در ادامه دبیر ستاد انتخابات به بیان اولویت‌ها و موارد مهم پرداخته و رؤسای کمیته‌ها نیز موارد خود از جمله آسیب شناسی و نقاط ضعف و قوت دوره گذشته را مطرح کردند.

منبع: فارس

کد خبر 745660

دیگر خبرها

  • ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • بیماران سرطانی گروه هدف پویش ملی سرطان هستند
  • معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد
  • تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر مرزی مهران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال
  • افتتاح مرکز بهداشت شهرستان زارچ