Web Analytics Made Easy - Statcounter



مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: امیدواریم در فصل آتی فوتبال فضای یکسویه و عادلانه‌تری را در توجه به چالش‌های انضباطی مشاهده کنیم.

به گزارش فارس، در پی به پایان رسیدن فصل بیستم لیگ برتر و کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ توسط باشگاه سپاهان، محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه پیامی را به شرح زیر صادر کرد:

"فصلی متفاوت در لیگ برتر با سبک فنی و مترقی، کادر فنی متفاوت و برنامه محور در باشگاهی با اصلاحات، تغییرات برنامه‌ای، با ادبیات مثبت و مودبانه نسبت به همگان، رفتارحرفه‌ای و اخلاق مدار، بهینه سازی فراگیر و اثر بخش برای ارتقاء شخصیت باشگاهی مجموعه فولاد مبارکه سپاهان به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فصل، جاری‌سازی سنت تکریم رقبا، بازیکنان و بزرگداشت ارزش‌های معنوی و ملی، دفاع مقدس، شهدای والا مقام و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و اصول فرهنگی با عنایات الهی، اندیشه‌های راهبردی هیئت مدیره و حمایت‌های مدیریت و معاونین و پرسنل شرکت فولاد مبارکه، پشتیبانی هواداران خونگرم، تلاش معاونین، مدیران و پرسنل پرتلاش باشگاه، برنامه‌ریزی‌های محرم نویدکیا و تلاش کادر فنی و مدیریتی، پشتیبانی و پزشکی و همت عالی بازیکنان، با کسب ۶۵ امتیاز درخشان و طلایی به نورانیت و پاکی اشعه‌های خورشید فروزان به انتها رسید.

همچنین شاهد توجه خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ای که خالصانه و شرافتمندانه، مطالب اثربخش و توسعه‌گرای خود را (فراسوی آپارتاید رسانه‌ای ورزشی حاکم بر بخش محدودی از رسانه‌های کشور) به همه فوتبال کشور، همه استان‌ها و همه باشگاه‌ها یا تیم‌ها بودیم و اینک مرا بر آن می‌دارد که صمیمانه به همگان سپاس بیکران خویش را تقدیم دارم.

همین طور بر خود لازم می‌دانم به کادر فنی و بازیکنان و مسئولین و هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران به جهت کسب مجدد عنوان قهرمانی تبریک بگویم.

ضمناً لازم است به بازیکنان و کادر فنی ۱۵ تیم حاضر در لیگ، به داوران زحمت‌کش و پاکباخته و مسئولین سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، مسئولین ورزشگاه‌های کشور، عوامل نیروی انتظامی، امنیتی و ادارات ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان‌ها که با بودنشان لیگ پرتحرکی را آفریدند سپاس گویم.

به ده‌ها مربی، مدیر و بازیکن سال‌های گذشته باشگاه سپاهان درود می‌فرستیم که نام ارزشمند سپاهان را با تلاش‌های خود به عنوان میراث فرهنگی و میراثی ارزشمند به جای نهادند.

امید که فصل آتی فوتبال را پررونق، با جاری شدن روح جوانمردی و پهلوانی و ارتقا علمی و سخت‌افرازی ابزار نظارت داوری مشاهده کنیم و در کنار تلاش تیم‌ها و باشگاه‌ها برای ارتقای فنی شاهد رفع نقاط ضعف در برگزاری و برنامه مسابقات بوده و فضای یکسویه و عادلانه‌تری را در توجه به چالش‌های انضباطی مشاهده کنیم.

به امید سرافرازی فوتبال ملی در عرصه مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر و اقتدار فوتبال باشگاهی در جام باشگاه‌های آسیا.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه

مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری آنلاین، درباره وضعیت آسفالت‌ریزی معابر در سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: برای سال جاری ظرفیت تولید آسفالت در شهرداری تهران ۲ میلیون تن خواهد بود اما فعلا برنامه‌ تامین و توزیع یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن همانند سال ۱۴۰۲ را در نظر داریم.

او با اشاره به اینکه رکورد آسفالت‌ریزی در سال ۱۴۰۲ شکسته شد و دیگر به دنبال رکورد زنی نیستیم، ادامه داد: توان تولید مدیریت شهری برای تامین و توزیع آسفالت به حد مطلوبی رسید و به دنبال توزیع عادلانه و با کیفیت آسفالت در مناطق ۲۲گانه و بزرگراه‌ها هستیم.

صداقتی با بیان اینکه برای فروردین ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی تامین ۷۵ هزار تن آسفالت را کرده‌ بودیم، افزود: خوشبختانه در فروردین ۳۷ درصد مازاد بر برنامه تامین و توزیع آسفالت صورت گرفت و ۱۰۳ هزار تن آسفالت تولید شد.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمرانی شهرداری تهران گفت: تامین و تولید آسفالت در فروردین ۱۴۰۲ نیز ۷۷ هزار تن بوده است و این نشان می‌دهد که آمار تولید آسفالت در سال جاری در همین ماه اول افزایش خوبی داشته است.

او با اشاره به اینکه برنامه تامین و توزیع آسفالت در سال ۱۴۰۲ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن بوده است، گفت: در نهایت تولید تجمیعی آسفالت در سال گذشته یک میلیون و ۵۷۰ هزار تن بود که از برنامه هم عبور کردیم.

کد خبر 846343 برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهردارى تهران آسفالت

دیگر خبرها

  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد
  • مطهری سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت