Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

ناصر امانی منتخب شورای ششم تهران، درباره جلسه امروز انتخاب شهردار تهران اظهار کرد: جلسه ما دقایقی پیش به اتمام رسید، عصر امروز آقای علیرضا زاکانی برنامه خود را ارائه داد.

وی افزود: آقای زاکانی به تمام حوزه‌های شهرداری پرداخت، اهداف و چالش‌های تهران را بررسی کرد و برنامه او بسیار جامع‌تر و مفصل‌تر از دیگران بود و همچنین به تمام سؤالات هم پاسخ داد، در مجموع جلسه بسیار خوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتخب شورای ششم تصریح کرد: او تاکید داشت که وظیفه محور هستم، هیچ مسئولیتی را دنبال نکردم و چون بعضی از اعضا پیشنهاد دادند و ظرفیت خوبی برای خدمت رسانی در تهران وجود دارد، برنامه خود را ارائه دادم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شورای شهر شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوگاه فرهنگی منشاد به آموزش و پرورش واگذار شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،حجت‌الاسلام محی‌الدینی در جلسه شورای آموزش و پرورش مهریز افزود: اردوگاه فرهنگی، تفریحی استاد علی اکبر روستای منشاد سال‌ها در اختیار آموزش و پرورش بوده و برای ساخت تاسیسات و امکانات رفاهی آن نیز توسط آموزش و پرورش مبالغ زیادی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه یکی از مطالبات مستمر فرهنگیان و دانش آموزان و شورای آموزش و پرورش شهرستان، واگذاری مجدد اردوگاه است، ادامه داد: این اردوگاه مکان بسیار مناسبی برای برگزاری برنامه‌های مختلف فوق برنامه و فرهنگی و تربیتی برای دانش آموزان است.

امام جمعه مهریز در این جلسه که جمعی از مسئولان شهرستان حضور داشتند به اهمیت مسائل دینی و تربیتی دانش آموزان پرداخت و گفت: امروز یکی از مهمترین چالش‌ها در آموزش و همین امر است که باید به طور جدی پیگیری شود.

وی از اجرایی نشدن مصوبات شورای آموزش و پرورش در استان و منطقه انتقاد کرد و افزود: مصوبات این جلسه اجرایی نمی‌شود و باید مسئولان استان در جلسه بعدی شورا حضور پیدا کرده و دغدغه‌های شورا آموزش و پرورش مهریز را پاسخگو باشند.

مدیر آموزش و پرورش مهریز هم در این جلسه گفت: توسط آموزش و پرورش برای جاده سازی و آسفالت مسیر و همچنین ساخت سایر امکانات مورد نیاز در اردوگاه منشاد بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده، اما هم‌اکنون این اداره مسئولیتی در قبال آن ندارد.

سید ضیاء طباطبایی با انتقاد از شرایط موجود افزود: اگر این اردوگاه که بنای اولیه آن را آموزش و پرورش گذاشته دوباره در اختیار دانش آموزان قرار گیرد، بسیاری از مشکلات ما در این زمینه برطرف شده و می‌توان از این مکان برای برنامه‌های مختلف استفاده کرد.

وی بیان کرد: اگر اردوگاه در اختیار آموزش و پرورش هم قرار نمی‌گیرد حداقل بر اساس مصوبه شورای آموزش و پرورش هزینه‌هایی که تاکنون آموزش و پرورش در محل انجام داده در اختیار قرار گیرد تا بتوان از محل آنها برای انجام برنامه‌های مختلف اقدام کرد.

حسین زارع رییس اداره اوقاف و امور خیریه مهریز گفت: باغ استاد علی اکبر منشاد (اردوگاه) در زمینی به وسعت بیش از ۱۰ هزار متر مربع وقفی است و هم‌اکنون بر اساس مقررات به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی ادامه داد: در این خصوص طی سال‌های گذشته توسط آموزش و پرورش پیگیری شده ولی بر اساس مقررات و احکام صادره در اختیار اوقاف و امور خیریه است و اوقاف هم بر اساس شرایط قانونی عمل کرده و باید همه تابع مقررات باشند.

دیگر خبرها

  • لزوم ارایه برنامه جامع در حوزه فرهنگ و اقتصاد برای تحقق شعار سال
  • برگزاری آزمون‌های تمام الکترونیک در آموزش و پرورش تا سال ۱۴۰۷
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • اردوگاه فرهنگی منشاد به آموزش و پرورش واگذار شود
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • کلید تمام پلیدی‌ها
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران