Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا  ابوذر کوثری روز شنبه در آیین افتتاح بخش پسکوه ضمن تبریک اعیاد گذشته و تشکر از پیگیری و تلاش مسوولان و نیز مطالبه‌گری مردم، دستیابی مردم به انواع خدمات و نگاه ویژه را یکی از اولویت‌های کاری مسوولان برشمرد و اظهارداشت: پیگیری و مشارکت مردم کلید توسعه بخش است و تسریع در توسعه بخش، استقرار ادارات و همچنین استفاده ازظرفیت‌های بخش ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سیب و سوران در جنوب سیستان وبلوچستان نیز ضمن تبریک ارتقای دهستان پسکوه و تشکر از پیگیری مسوولان استانی و شهرستانی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: آرزوی دیرینه مسوولان و مردم این شهرستان، ارتقای دهستان پسکوه بود که بعنوان یکی از مراکز جمعیتی نیاز به ارتقاء داشت.

مجیب حسنی افزود: با توجه به ظرفیت‌های بخش پسکوه اعم از کشاورزی، دامپروری و پرورش گیاهان دارویی امیدواریم؛ شاهد ارتقاء بخش پسکوه در حوزه‌های مختلف باشیم و خواسته‌های بحق مردم اعم از مسائل مربوط به آب و حوزه ارتباطات را با جدیت پیگیری و مرتفع و نسبت به استقرار ادارات در این بخش تلاش کنیم.

لازم به ذکر است در پایان این آیین اله‌بخش سبحانی بخشدار مرکزی شهرستان سیب و سوران با حفظ سمت بعنوان سرپرست بخشداری پسکوه منصوب و معرفی شد. 

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان تقسیمات کشوری استانداری سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان تقسیمات کشوری استانداری سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان تقسیمات کشوری استانداری سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح زرد جوی هواشناسی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سیستان و بلوچستان گفت: از صبح جمعه تا بعدازظهر شنبه (۱۰تا ۱۱ فروردین) وزش باد شدید و گردوخاک برای شهرستان های زابل، زهک،هیرمند، هامون، نیمروز و با شدت کمتر در دلگان، فنوج، غرب ایرانشهر، گلشن، سراوان، مناطق شرقی شهرستان میرجاوه، خاش و مناطق غربی شهرستان زاهدان محدوده شورگز پیش بینی می‌شود.

علی ملاشاهی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: از سفرهای غیر ضرور و صعود به ارتفاعات پرهیز شود، از پوشش گلخانه ها و سقف های موقت محافظت شود و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

وی هم چنین افزود: وضع جوی استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۲ و ۱۳ فروردین نسبتا پایدار همراه با وزش باد ملایم تا متوسط پیش بینی می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۹درصدی سفر‌های نوروزی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اقدامات آبفا برای کنترل کیفیت آب مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • هشدار سطح زرد جوی هواشناسی سیستان و بلوچستان
  • هیچ‌گونه اپیدمی در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان رخ نداده است
  • ۱۴۵ بندسار خسارت دیده از سیل بلوچستان مرمت و بازسازی شد
  • تأمین آب شرب باکیفیت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • افتتاح مدرسه در منطقه سیل زده سند حمزه دشتیاری سیستان وبلوچستان
  • مرمت وبازسازی ۱۴۵ بندسارخسارت دیده از سیل به اتمام رسید
  • بازسازی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • تجهیزوبازسازی مدارس خسارت دیده از سیل در جنوب سیستان و بلوچستان