Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزشکار لبنانی برای پرهیز از رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقات جهانی هنرهای رزمی بلغارستان از مسابقه انصراف داد.

به گزارش ایرنا، «عبدالله منیاتو» رزمی کار لبنانی پس از آنکه قرعه مبارزه در برابر ورزشکاری از رژیم صهیونیستی به نامش در آمد، انصراف خود را اعلام کرد.

وی در پی انصراف از ادامه مسابقه اظهار داشت که به دلیل به رسمیت نشناختن رژیم صهیونیستی، در این مبارزه شرکت نخواهد کرد، زیرا چنین حضوری را به معنای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد الغُربی مربی وی نیز گفت: متاسفانه قرعه نخستین حریف عبدالله در دور اول به نام یک ورزشکار اسرائیلی افتاد که البته ما در این مسابقه حاضر نخواهیم شد، زیرا حضور در این مبارزه به معنای به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی است که فرزندان ما را می‌کشد و سرزمین ما را غصب کرده است.

در روزهای اخیر ورزشکارانی از برخی کشورهای عربی از جمله الجزایر و سودان نیز انصراف خود را از مسابقه مقابل نماینده رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیشتر این اقدام ورزشکاران مسلمان و عرب را از تانک و تسلیحات نظامی خطرناک‌تر توصیف کرده بودند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران با اقدامات تلافی‌جویانه علیه اسرائیل دل همگان را شاد کرد

ماموستا خالد رسول‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با تبریک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تمامی نیروهای مسلح که با دفاع در برابر رژیم صهیونیستی، دل همگان را شاد کردند اظهار داشت: سپاه پاسداران، پاسخ تلافی‌جویانه در برابر رژیم صهیونیستی انجام داده و با موشک و پهپاد بلایی بر سر رژیم غاصب صهیونیستی آوردند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه کنسولگری هر کشور همانند خاک آن کشور است، رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق حمله کرد و مستشاران ایرانی را به شهادت رسانید و بنابراین با پاسخ قاطع کشورمان، دل مردم شاد شد.

امام جمعه اهل‌سنت شاهین‌دژ گفت: ملت ایران باید قدردان این نعمت باشند و یکی از نعمت‌های خداوندی در نظام جمهوری اسلامی ایران، اقتدار نظام و رهبری جمهوری اسلامی است که امام خامنه‌ای تدبیری اتخاذ کردند که وعده ایشان تحقق یافت و دل مسلمانان و مظلومان شاد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها علنا از ترس خود در برابر ایران می‌گویند
  • نماینده کنگره خواستار آتش‌بس فوری و دائمی در غزه
  • برگزاری نشست شورای امنیت درباره فعالیت آنروا در نوار غزه
  • برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فعالیت نهاد امدادرسانی برای آوارگان فلسطینی
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی: خطای اسرائیل بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • اسرائیل دست از پا خطا کند برخورد جدی‌تری را مشاهده خواهد کرد
  • تلاش نماینده رژیم صهیونیستی در جلسه شورای امنیت برای فتنه انگیزی بین کشور‌های اسلامی
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس
  • سپاه پاسداران با اقدامات تلافی‌جویانه علیه اسرائیل دل همگان را شاد کرد
  • در دیدار رئیسی و مقام لبنانی چه گذشت؟