Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این دیدار که شامگاه شنبه در زمین ورزش ساحلی شهدای مرصاد پارک سیمرغ سمنان برگزار شد، تیم  پارس جنوبی بوشهر تیم سمنانی را شکست داد.

وقت اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پارس جنوبی بوشهر پایان یافت و در وقت دوم نتیجه  ۲ بر یک به سود تیم سپاهان شهرداری سمنان  تغییر کرد. 

تیم بوشهری در وقت سوم این دیدار با  زدن سه گل دیگر نتیجه را چهار بر ۲ به نفع خود به پایان رساند تا سپاهان سمنان سومین باخت خود را در لیگ تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار به قضاوت سید حسین علوی کیا و مرتضی اکبری برگزار شد و مهدی محمد پور به عنوان نماینده فدراسیون و شاهرخ میردار نجفی نیز به عنوان ناظر داوری در این دیدار حضور داشتند.

تیم سپاهان شهرداری سمنان در هفته ششم و ابتدایی دور برگشت استراحت می کند و پارس جنوبی بوشهر میهمان پاس گناوه خواهد بود.

تیم سمنان پیش از این بازی با ۱ برد و ۲ باخت در مقام سوم گروه الف جدول لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور قرار داشت. 

اسحاق مطهری نژاد بازیکن تیم سپاهان سمنان با ۷ گل پیش از این بازی، آقای گل مسابقات فوتبال ساحلی بود. 
پارس جنوبی بوشهر، فرش حداد اصفهان، سپاهان سمنان و پاس گناوه گروه الف و مقاومت گلساپوش یزد، ایفا اردکان، شهریار ساری، شهرداری بندرعباس و دریانوردان بوشهر گروه ب لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را تشکیل می دهند. 

برچسب‌ها شهرداری سمنان بوشهر سمنان فوتبال ساحلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری سمنان بوشهر سمنان شهرداری سمنان بوشهر سمنان فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر فوتبال ساحلی سپاهان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۹ فروردین در بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد صادقی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز ارتش به دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور اجرای هر چه با شکوه تر مراسم رژه ۲۹ فروردین، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در محدوده بلوار ساحلی و مسیرها منتهی به محل برگزاری مراسم با همکاری کلیه عوامل پلیس راهور و انتظامی به اجرا در می‌آید.

وی در خصوص محدودیت‌ها بیان کرد: از ساعت ۶ صبح ۲۹ فروردین بیان کرد: ورود هر گونه وسیله نقلیه شخصی و عمومی به بلوار ساحلی محدوده میدان هوایی الی دوربرگردان نفت کش ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر تاکید کرد: شهروندان در خصوص تعیین مسیر حرکت پیش بینی‌های لازم را انجام داده و از معطلی در ترافیک اجتناب کنند.

وی افزود: پارک کردن وسایل نقلیه از ساعت ۲۴ روز ۲۸ فروردین در بلوار ساحلی و در محدوده رژه نیروهای مسلح ممنوع است و در صورت پارک یا توقف، مأموران پلیس راهور با جرثقیل اقدام به انتقال خودرو به پارکینگ خواهند کرد.

سرهنگ صادقی تصریح کرد: ورود و عبور هر گونه وسیله نقلیه شخصی و غیر مجاز به ستون‌های رژه ادوات و خودروهای نظامی در هنگام تردد در معابر برای حرکت به سمت محل برگزار مراسم و برگشت به یگان‌های نظامی ممنوع است.

وی ادامه داد: شهروندان گرامی مانند همیشه با صبر و حوصله نهایت همکاری و احتیاط در رانندگی داشته باشند و مسیرهای حرکت خودروها و ادوات نظامی فاصله طولی و عرضی مناسب و ایمن را رعایت کنند.

کد خبر 6079837

دیگر خبرها

  • کری سرمربی سردار آژمون برای تیم شکست ناپذیر اروپا
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • دیدار فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند + فیلم
  • هت‌تریک در برزخ | کهکشانی‌های فوتبال ایران و یک دهه حسرت
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۹ فروردین در بوشهر