Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات بین‌المللی تنیس آی‌تی‌اف جونیورز ۲۰۲۱ اصفهان با حضور ۱۵۰ تنیسور زیر ۱۸ سال ایرانی و خارجی در دو بخش دختران و پسران از ۲ مرداد ماه در ۹ زمین تنیس مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن ارتش آغاز شد و روز شنبه ۹ مرداد با برگزاری ۴ فینال انفرادی و دوبل به پایان رسید.

دیدار فینال بخش‌دختران مابین ماندگار فرزامی و مشکات الزهرا صفی برگزار و در نهایت صفی موفق شد با برتری ۲ بر صفر مقابل حریف خود به برتری برسد و عنوان قهرمانی را به‌دست آورد، فرزامی نایب قهرمان شد و رومینا زینالی و پرنیا رکن آبادی عنوان سوم مشترک را بدست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دو نفره نیز تیم‌های ماندگار فرزامی و رومینا زینالی قهرمان شدند و تیم ترکیه عنوان نایب قهرمانی را به نام خود کردند. .

همچنین در فینال بخش انفرادی پسران، علی یزدانی و سامیار الیاسی برای کسب عنوان قهرمانی با هم دیدار کردند که در پایان ست نخست، سامیار الیاسی موفق شد با نتیجه ۷ بر ۵ مقابل حریف خود به برتری برسد.

در ادامه و با برگزاری ست دوم مسابقات علیرضا یزدانی با نتیجه ۷ بر ۶ مقابل الیاسی به پیروزی رسید تا نتیجه نهایی این دیدار به انجام ست سوم کشیده شود.

و در نهایت با انجام ست سوم الیاسی موفق شد با نتیجه ۶ بر ۲ علی یزدانی را از پیش رو بردارد و به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات معرفی ‌و یزدانی دوم شد. به این ترتیب امیر علی قوام و نماینده ترکیه نیز مشترکا سوم شدند.

در بخش دو نفره پسران تیم‌های سامیار الیاسی و علی یزدانی قهرمان شدند، زوج کسری رحمانی و امیر علی قوام عنوان نایب قهرمانی را بدست آوردند.

به گزارش فارس، حسن لاچینانی سرداور نشان سفید بین المللی کشورمان به عنوان سرداور در این مسابقات حضور دارند.

پایان پیام/۶۳۱۲۶/ج۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: تنیس ورزش اصفهان فدراسیون تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان دقیق بازگشت حسن یزدانی به کشتی مشخص شد

امید شایگان که به عنوان سرپرست تیم ملی فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارد، درباره وضعیت فرنگی‌کاران کشورمان در بیشکک اظهار داشت: روز گذشته (۲۶ فروردین) یک گروه از بچه‌ها صبح و یک گروه هم بعدازظهر تمرینات‌شان را دنبال کردند، قرعه‌کشی هم که انجام شد، یک مقدار قرعه ۶۷ کیلوگرم دشوار بود و بقیه بچه‌ها با قرعه نسبتا مناسبی مواجه شدند. همه آماده و سرحال هستند و امیدواریم بهترین نتیجه کسب شود.

رئیس هیئت کشتی مازندران در پاسخ به این سوال که دارنده ۹ مدال کشتی المپیک و جهان (حسن یزدانی) از چه زمانی قرار است استارت تمرینات کشتی‌اش را بزند، عنوان کرد: از اول اردیبهشت تمریناتش را شروع می‎کند. او در این مدت هنوز روی تشک نیامده، اما تمرینات بدنسازی‌اش را دنبال کرده است. پیش از عید خودم او را دیدم، بعد از آن هم با هم در تماس بودیم و قرار است از اول اردیبهشت روی تشک بیاید.

شایگان درباره اینکه حسن یزدانی چه زمانی قادر به ورود به چرخه و حضور در تورنمنت بین‌المللی است؟ گفت: بستگی به نظر پزشکان و بعد از آن هم مربیان تیم ملی دارد، اما فکر می‌کنم از وقتی روی تشک آمد، بعد از یک ماه شرایط حضور در مسابقه را پیدا کند. اینکه او چه زمانی و به چه مسابقه‌ای اعزام شود، بستگی به فدراسیون کشتی دارد.

شایگان درخصوص کامران قاسم‌پور نیز تاکید کرد: ما همچنان باید منتظر نتیجه مسابقات گزینشی و عملکرد امیرعلی آذرپیرا باشیم. ان‌شاءالله که آذرپیرا در همین بیشکک سهمیه را بگیرد، وگرنه کار سخت می‌شود و شاید آن وقت برای اعزام به گزینشی بعدی، بین گلیج و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود. من فکر می‌کنم همچنان همه چیز بستگی به نتیجه آذرپیرا در مسابقات گزینشی بیشکک دارد.

وی درباره مبارزه احتمالی بین حسن یزدانی -کامران قاسم‌پور برای کسب دوبنده وزن ۸۶ کیلوگرم تیم ملی نیز تصریح کرد: هر دو کشتی‌گیر خیلی عالی هستند، من هم مثل همه همچنان دوست دارم حسن یزدانی در المپیک صاحب دوبنده ۸۶ کیلوگرم و کامران قاسم‌پور هم ملی‌پوش ۹۷ کیلوگرم باشد که هر دو نفر در ترکیب تیم اعزامی به المپیک باشند.

رئیس هیئت کشتی مازندران در پایان نیز به قهرمانی تیم ملی آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب ۵ طلا و ۳ برنز اشاره کرد و گفت: از جمع ۱۰ ملی‌پوش آزادکار اعزامی به قرقیزستان، ۹ کشتی‌گیر مازندرانی بودند که ۵ نفرشان طلا و دو نفر هم برنز گرفتند. یعنی ۵۰ درصد طلا‌های کشتی قهرمانی آسیا را مازندرانی‌ها گرفته‌اند.

دیگر خبرها

  • برترین های رده سنی امید معرفی شدند
  • یک اتفاق خوب برای کشتی ؛ حسن یزدانی به تشک بر می گردد
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به میدان مشخص شد
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به تشک کشتی مشخص شد
  • زمان دقیق بازگشت حسن یزدانی به کشتی مشخص شد
  • شایگان: حسن یزدانی از اول اردیبهشت به تشک کشتی برمی‌گردد
  • معرفی برترین‌های کاراته زیر ۲۱ سال قهرمانی کشور در همدان
  • معرفی حریفان نوشاد عالمیان در جام جهانی تنیس روی میز
  • برترین چابکسواران رقابت‌های سوارکاری امروز گنبدکاووس
  • سیتسیپاس فینالیست تنیس مونته کارلو شد