Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:52:38 GMT

۵۶۰ هزار فقره تسهیلات بانکی در کردستان پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۳۴۵۱

۵۶۰ هزار فقره تسهیلات بانکی در کردستان پرداخت شد

حسام الدین اسعدی روز شنبه در حاشیه افتتاح باجه بانکی قرض الحسنه مهر ایران در شهرستان سروآباد اظهار داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران از ابتدای فعالیت آن در سال ۱۳۸۶ تاکنون ۵۶۰ هزار فقره تسهیلات در بخش های مختلف اشتغالزایی و تبصره ۱۶ ( تسهیلات مربوط به کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد برکت) پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران چهارمین بانک استان کردستان در زمینه پرداخت تسهیلات است، افزود: این بانک در بخش بنیاد برکت ۲ هزار و ۶۷۰ فقره تسهیلات پرداخت کرده است که یک هزار و ۱۶۵ فقره آن در زمینه اشتغالزایی کولبران بوده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کردستان یادآور شد: در حال حاضر ۱۴ شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرستان های استان فعال است و یک باجه نیز در شهر سروآباد امروز فعالیت خود را آغاز می کند و یک باجه نیز در شهرستان سقز در یکماه آینده افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان های مریوان و سروآباد ۱۲ هزار نفر مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران هستند گفت: در این ۲ شهرستان تاکنون ۲۵ هزار فقره تسهیلات پرداخت شده است.

اسعدی گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران از سرمایه ۱۰ بانک بزرگ دولتی کشور تاسیس شده است که نه سود می گیرد و نه سود می دهد فقط کارمزد با نرخ چهار درصد دریافت می کند و هدف از تاسیس آن اشاعه فرهنگ قرض الحسنه و کمک به رفع نیاز نیازمندان است.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با تقدیر و تشکر از مدیریت امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کردستان ابراز امیدواری کرد خدمات این بانک در شهرستان سروآباد موجب رضایت شهروندان و رفاه حال آنها شود.

شیوا قاسمی پور افزود: باتوجه به اینکه مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرستان سروآباد مجبور بودند برای انجام امورات بانکی به شهرستان مریوان مراجعه کنند و باعث ایجاد هزینه رفت و آمد و از سویی نیز باتوجه به ویروس کرونا امکان گسترش این بیماری بود ایجاد یک باجه در شهرستان سروآباد را در دستور کار قرار دادیم.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باتوجه به اعتقادات دینی مردم در شهرستان سروآباد که گرفتن سود و پرداخت سود را حرام می دانند ایجاد یک بانک در این شهرستان که تسهیلات را به صورت قرض الحسنه پرداخت کند امری ضروری بود.

در ادامه باجه بانکی بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرستان سروآباد با حضور نماینده مجلس، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسوولان شهرستانی افتتاح شد.

بخشدار هورامان نیز در این جلسه تقاضای ایجاد یک باجه بانکی قرض الحسنه مهر ایران را به مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کردستان ارائه داد که در صورت درخواست نماینده مجلس و فرماندار این امر محقق خواهد شد.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیت ۵۰ هزار نفری در فاصله ۹۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی بانک قرض الحسنه مهر ایران کردستان ایرنا سروآباد اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی بانک قرض الحسنه مهر ایران کردستان تسهیلات بانکی بانک قرض الحسنه مهر ایران کردستان ایرنا سروآباد اشتغال زایی قرض الحسنه مهر ایران در شهرستان بانک قرض الحسنه مهر ایران شهرستان سروآباد استان کردستان فقره تسهیلات یک باجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه

گردنه تته واقع در مسیر سروآباد _ پاوه با تلاش راهداران شهرستان سروآباد پس از گذشت پنج ماه بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، با اعلام روابط عمومی راهداری شهرستان سروآباد، محور سروآباد _ پاوه محدوده گردنه تته، امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ بازگشایی و ایمن‌سازی شد و تردد به آسانی در آن در حال انجام است.

ارتفاع برف در این گردنه به بیشتر از پنج متر رسیده بود که امروز پس از گذشت پنج ماه بازگشایی شد.

گردنه تته از جمله گردنه‌های برف‌گیر استان کردستان است که معمولاً با اولین بارش برف در پاییز هر سال بسته می‌شود و تا فصل بهار سال آینده امکان بازگشایی آن وجود ندارد.

کد خبر 747587

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲