Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، معصومه ابتکار با یادآوری نخستین نشست در استان کردستان، افزود: آن نشست تخصصی با حضور صاحبنظران و حقوقدانان برگزار و بحث هایی مطرح و بنا شد رایزنی‌هایی با علما و مولوی‌های اهل سنت داشته باشیم.

نشست دوم در زاهدان و با حضور مولوی عبدالحمید و تعدادی از مولوی‌ها برگزار شد که در آن به موضوعات و مطالبات و به طور خاص بحث کودک همسری پرداخته شد؛ موضوعی که مورد نگرانی بانوان اهل سنت پیرانشهر و زاهدان و نقاط مختلف بود و صحبت‌های خوبی از سوی مولوی و همکاران در ارتباط با اصل احکام شریعت و برداشت‌های نادرست از آن ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

برچسب‌ها کودک همسری ایرنا معصومه ابتکار زاهدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کودک همسری ایرنا معصومه ابتکار کودک همسری ایرنا معصومه ابتکار زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد

سومین جلسه جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم در مرحله اول انتخابات به میزبانی شریان برگزار شد.

در این جلسه که حدود ۶۰ نفر از وکلای مردم حضور داشتند، درباره اولویت‌های مجلس آتی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

تشکیل فراکسیونی قدرتمند با سازوکاری متفاوت از مجالس گذشته، تغییر و تحول در حکمرانی مجلس، اصلاح آئین‌نامه در راستای بازگشت قدرت به نمایندگان و صحن، انتخاب هیات رئیسه و کمیسیون‌ها براساس برنامه و تخصص و حرکت به سمت مجلس کارآمد از مهمترین نکاتی بود که در سخنان منتخبان بیشترین اشتراک را داشت.

یادآور می‌شود مرحله دوم انتخابات مجلس روز جمعه ۲۱ اردیبهشت سال جاری در تهران و ۱۵ حوزه انتخابیه دیگر برگزار خواهد شد و با انتخاب ۴۵ منتخب دیگر، شرایط برای آغاز به‌کار مجلس دوازدهم در روز ۷ خردادماه فراهم می‌شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • نشست شورا‌های محیط زیست در زاهدان
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی
  • نظریه منسجم فقهی درباره آزادی نداریم