Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا پاک فطرت رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در بازدید از بیمارستان مادر وکودک شوستری، ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان، اظهارداشت: ادامه وضعیت کرونا باعث مشکلات افتصادی برای کشور شده و مسئولان امور باید در این رابطه چاره اندیشی اساسی کنند.

او افزود: شیراز پتانسیل بالقوه خیلی زیادی در بیشتر زمینه‌ها دارد که متاسفانه مغفول مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاک فطرت با بیان اینکه بیمارستان شوشتری در یکی از بهترین مکان‌های شهرشیراز قراردارد، ادامه ادامه داد: در دنیا نگهداری و بازسازی مراکز بهداشت ودرمان و بیمار ستان‌ها توسط شهرداری‌ها انجام می‌شود.

او بیان کرد: شهرداری و شورای شهر شیراز باید بتوانند با هماهنگی مدیران بیمارستان وضعیت ساختمان را با سرمایه گذاری مناسب بهینه کنند. حتی می‌شود درآمد خوبی نیز با در نظرگرفتن املاک تجاری برای آن در نظر گرفت.

عضوکمیسیون عمران مجلس یادآور شد: پیشنهاد دیگر اینجانب این است که از ظرفیت خیران برای توسعه و نگهداری ساختمان بیمارستان‌ها استفاده شود.

محمدآفرید رییس بیمارستان شوشتری هم گفت: این بیمارستان سال ۱۳۴۱ از محل درآمد موقوفه مرحوم حاج محمد صادق شوشتری تاسیس شد و با صدور دستور پویاسازی نسل جوان و ابلاغ سیاست های جمعیتی مقام معظم رهبری در سال ۹۳ رونقی دوباره گرفت.

او با اشاره به مشکلات این مرکز درمانی نظیر مشکلات بیمه ای، معارض، ترویج بازداری طبیعی، مشکلات حقوقی، عدم تهویه مناسب، کمبود تجهیزات پزشکی از جمله ماموگرافی، رادیولوژی، سونوگرافی و دندان پزشکی، افزود: بیمارستان شوشتری دارای واحدهای مختلف است که خوشبختانه طی سالهای اخیر تعداد زایمان‌های غیرطبیعی انجام شده در این مرکز به کمتر از ۴۰ درصد رسیده است.

مدیربیمارستان شوشتری بیان کرد: در این بیمارستان ۴۰۰۰ نفر را در ماه خدمات رسانی می‌کنیم و حدود ۵۰۰ نفر زایمان انجام می‌شود که در ماه ۶۴ درصد زایمان‌هابه طور طبیعی انجام می‌شود.

آفرید از رییس مجمع نمایندگان فارس خواست با توجه به اینکه ترویج زایمان طبیعی نیاز روز کشور و حدود ۲۵ درصد زایمان این شهر در این بیمارستان است، لذا نیاز به توسعه ساختمان بیمار ستان و درمانگاه‌های جانبی به شدت نیاز است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجمع نمایندگان فارس ظرفیت خیران ساختمان بیمارستان ها بیمارستان شوشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: نتیجه ۳ بر صفر عالی است

سرمربی پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر صفر در فوتبال عالی است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اوسمار ویرا پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر گفت: می‌دانید بازی در آبادان چقدر سخت است. نتیجه 3 بر صفر در فوتبال عالی است و از عملکرد بازیکنانم واقعاً رضایت دارم.

وی در مورد صدرنشینی تیمش گفت: می‌دانیم که یک بازی بیشتر از رقیب‌مان انجام دادیم. کاری که ما باید انجام می‌دادیم بردن بازی بود و این کار را انجام دادیم.

صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم و جدول

سرمربی پرسپولیس در خصوص مصدومیت عالیشاه عنوان کرد: امید بازیکن خیلی مهمی برای ماست، خصوصاً در این زمان. امیدوارم مصدومیت دشواری نباشد ولی باید منتظر جواب MRI باشیم.

اوسمار در خصوص اینکه آیا پرسپولیس درخواستی برای استفاده از VAR در بازی‌های باقی مانده داشته است؟ گفت: VAR یک روش خوب در فوتبال است و کمک می‌کند ولی من در این لحظه از تصمیم باشگاه خبر ندارم و هر تصمیمی بگیرند از آن تبعیت می‌کنیم.

وی در خصوص مسابقات باقی مانده پرسپولیس در جام حذفی و لیگ اظهار داشت: همه بازی‌ها برای ما مهم هستند. جام حذفی هم خیلی مهم است، چون با یک بازی 90 دقیقه‌ای می‌توانیم به مرحله بعد برویم و به همین خاطر با تمام بازیکنان در زمین حاضر می‌شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • اوسمار: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • پیولی: از اعتماد به نفس و پتانسیل کافی برای غلبه بر رم در المپیکو برخوردار هستیم
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • قتل مرد همسایه به‌خاطر پمپ ساختمان
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید