Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیدواریم در رقابت های المپیک بعدی وزنه برداران ایرانی دوباره خوش بدرخشند

به گزارش طرفداری، فارس الباخ وزنه بردار 23 ساله قطری در وزن 96- قهرمان المپیک شد و بلافاصله برخی از تاثیر غیبت کیانوش رستمی و سهراب مرادی در مسابقات گفتند، در حالی که به نظر می رسد این 2 عزیز در صورت حضور هم قهرمان المپیک نمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این 2 نفر بعد از مدت ها مصدومیت و بدشانسی در مسابقات قهرمانی آسیا به میدان برگشتند، آنها با رکوردهای بسیار کمتر از حد واقعی خود در این مسابقات روی سکو رفتند.

کیانوش در وزن غیر المپیکی 89 کیلو، وزنه مجموع 370 را برداشت و سهراب مرادی در 96- وزنه مجموع 384 کیلو گرم را برداشت، این وزنه از وزنه ای که فارس الباخ در المپیک زد 20 کیلو گرم کمتر بود.

تصور کنیم سهراب مرادی در المپیک اوج گرفته و 10 کیلوگرم بیشتر هم وزنه می زد اما به نظر نمی رسید او بتواند بالاتر از وزنه بردار قطری قرار گیرد.

اما تلاش و توان این 2 به خصوص برگشت با شکوهی که سهراب مرادی در سال 1394 و بعد از دوران دوپینگ خود به مسابقات داشت و توانست 2 بار قهرمان جهان و یک بار قهرمان المپیک شود، باعث شده باور داشته باشیم سهراب قادر خواهد بود دوباره به اوج برگشته و در مسابقات آتی موفق باشد، چه اشکال دارد سهراب مرادی بتواند دوره آینده المپیک در 36 سالگی موفق باشد؟ مگر کسی باور داشت او بتواند با چنان قدرتی به سطح اول وزنه برداری در دنیا برگشته و در مسابقات جهانی و المپیک قهرمان شود؟

از همین حالا امیدواریم سهراب مرادی که تازه بعد از برگشتن از مصدومیتی سنگین 384 کیلو وزنه می زند، در دوران آمادگی خود به بالاتر از 410 کیلوگرم وزنه مجموع برگردد.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس ادعای یک پرسپولیسی؛ جشن قهرمانی برای آقا کریم تکراری شده! سیاوش یزدانی اولین جدا شده قطعی استقلال؟ واکنش گلر تراکتور به تعویض جنجالی: برای جلوگیری از فسخ قرارداد راه بهتری وجود داشت! آینده مبهم برناردو سیلوا در منچستر مرگ بازیکن 16 ساله آکادمی آژاکس بر اثر سانحه تصادف

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سهراب مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت وزنه‌‎بردار ‌خوزستانی‌ به اردوی تیم‌ملی

ایسنا/خوزستان وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد.

نواب نصیرشلال سرمربی خوزستانی تیم‌ملی، ۱۲ وزنه‌بردار را به دور جدید تمرینات تیم‌ملی فراخواند که ایلیا صالحی‌پور از خوزستان نیز در لیست دعوت شدگان حضور دارد.

به گزارش ایسنا، دور جدید اردوی تیم‌ملی وزنه‌برداری از یکم اردیبهشت ماه به صورت ممتد تا المپیک پاریس ادامه خواهد داشت.

این اردو به منظور آماده‌سازی تیم‌ملی وزنه‌برداری برای المپیک پاریس و مسابقات جهانی منامه است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اعزام ۳ آزادکار به قرقیزستان
  • دعوت وزنه‌بردار جوان خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت وزنه‌‎بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی
  • دعوت وزنه‌‎بردار ‌خوزستانی‌ به اردوی تیم‌ملی
  • فراخوان ۱۴ وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی؛ دور جدید تمرینات از اول اردیبهشت
  • 14 وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی دعوت شدند
  • لیست ۱۴ نفره تیم ملی وزنه‌برداری در المپیک و مسابقات جهانی
  • ۱۴ وزنه‌بردار در لیست جدید نواب نصیرشلال
  • دهدار: احتمالا وزنه‌برداری را کنار بگذارم/ شرمنده خانواده‌ام شدم
  • بعد از نسل رستمی و سهراب، دیگر مدالی در وزنه برداری نمی‌گیریم