Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-19@03:13:27 GMT

محدود کردن اینستاگرام تایید شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۳۵۶۶

محدود کردن اینستاگرام تایید شد



یکی از طراحان طرح مجلس برای اینترنت گفت: فیلترینگی در کار نیست؛ محدودیت پهنای باند هست!

به گزارش جماران، سید عباس مرادی از طراحان طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی در برنامه جهان آرا گفت: بهترین نقطه برای حکمرانی در فضای مجازی، همین جایی است که طرح صیانت قرار است وارد شود، یعنی خدمات پایه کاربردی باید فضای رقابتی ایجاد کنیم، با مزیت رقابتی که برای کاربر قابل لمس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعلا هیچ مشابه داخلی اینستاگرام نداریم. هدف طرح صیانت این است که پلتفرمی امن ایجاد شود تا زمینه مهاجرت کاربر ایرانی به نمونه داخلی فراهم شود.مثلا در اینستاگرام پلاس، بانکداری الکترونیکی خواهیم داشت.

رویکرد طرح صیانت، بومی‌سازی و داخلی‌سازی نیست، چرا که اگر نمونه‌های خارجی هم قوانین ما را بپذیرند، همان تسهیلات نمونه‌های داخلی را دریافت می‌کنند. فیلترینگی در کار نیست ولی قطعا محدودیت هست مثلا محدودیت پهنای باند برای اینستاگرام.

تخفیف‌های مالیاتی برای انجام تبلیغات در اینستاگرام ایرانی در نظر گرفته خواهد شد، ولی این تخفیف برای اینستاگرام آمریکایی نخواهد بود.

به میزان مهاجرت مردم به نمونه‌های داخلی، برای اپلیکیشن‌های خارجی محدودیت پهنای باند در نظر گرفته می‌شود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ حلقه چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» و «گندک» دماوند مسدود شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن زحمتکش صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران از انسداد ۱۰ حلقه چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» و «گندک» دماوند خبر داد و اظهار کرد: با همکاری واحد حقوقی و گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضائی در جهت صیانت از منابع آبی این چاه‌های غیرمجاز به عمق ۲۵۰ متر و آبدهی ۳.۵ لیتر در ثانیه پر و مسدود شد.

مدیر امور منابع آب دماوند با بیان اینکه این تعداد چاه در جهت اجرای طرح احیا و تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی و صیانت از منابع آبی مسدود شده است، افزود: با انجام این عملیات از خروج ۲۷ هزار متر مکعب آب از سفره‌های زیرزمینی این امور جلوگیری خواهد شد.

زحمتکش در پایان از همکاری رؤسای محترم کلانتری‌های رودهن و مهرآباد که در این امر همراه و یاری رسان بودند تشکر و قدرانی کرد.

کد خبر 6079558

دیگر خبرها

  • توزیع انسولین قلمی وارداتی از هفته آینده در کرمانشاه
  • این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام
  • این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
  • سپاه و ارتش در کنار هم دژ مستحکم برای صیانت کشور هستند
  • ارتش در کنار سپاه، دژ مستحکم صیانت از کشور و انقلاب است
  • نیروهای ارتش و سپاه همیشه برای صیانت از کشور کنار مردم هستند (فیلم)
  • کارشناسان بهداشت محیط در صیانت از سلامت جامعه
  • رونالدو و تکذیب تصویر جنجالی در اینستاگرام!
  • تاثیر فالوور فیک روی پیج‌های فروشگاهی
  • ۱۰ حلقه چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» و «گندک» دماوند مسدود شد