Web Analytics Made Easy - Statcounter



در پی اظهارات ورزشکار کره جنوبی علیه عضویت جواد فروغی مدال آور ایرانی در یکی از نهادهای نظامی کشورمان که از روی بی اطلاعی و تبلیغات رسانه های معاند انجام گردید، سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول با انتشار بیانیه‌ای به این اظهارات واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول در بیانیه خود، ضمن تبریک به جواد فروغی بابت کسب مدال طلا در مسابقات تیراندازی المپیک، از ورزشکاران سایر کشورهای جهان به ویژه ورزشکاران کره جنوبی درخواست کرد ضمن پرهیز از ورود به مسائل شخصی، به احساسات و غرور ملی مردم ایران احترام گذاشته و از اتهام زنی ناروا، غیر اخلاقی و غیر ورزشی خودداری نمایند و در جهت روحیه ورزشی و دوستی میان ملت ها گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفارت کشورمان همچنین جمهوری اسلامی ایران را قربانی تروریسم خوانده و تصریح نمود، مهمترین گواه این امر ترور فرمانده ارشد نظامی جمهوری اسلامی ایران سردار قاسم سلیمانی به عنوان سردمدار مبارزه با القاعده و داعش، به دستور مستقیم رئیس جمهور پیشین آمریکا به عنوان بزرگترین حامی گروه های تروریستی در منطقه و جهان می باشد.

در بیانیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول همچنین تاکید شده است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از ارکان نظامی، رسمی، مهم و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران، نقش بسیار مهمی در دفاع از کشور و ملت ایران و همچنین ایجاد صلح، ثبات و امنیت منطقه خاورمیانه داشته و دارد و تاکنون هزاران شهید در این راه داده است، همچنانکه اگر قهرمانان سپاه پاسداران ایران نبودند، گروه های تروریستی از جمله القاعده و داعش، کل منطقه خاورمیانه، اروپا و چه بسا شرق آسیا را بی ثبات و ناامن کرده بودند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالزی حمله رژیم صهیونسیتی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را محکوم کرد

به گزارش همشهری آنلاین، امیرعبداللهیان ضمن ابلاغ سلام‌ رئیس جمهور کشورمان به نخست وزیر مالزی، تاکید کرد، رژیم اسرائیل جهت رهایی خود از باتلاق جنگ غزه، با حمله به سفارت ایران در دمشق به دنبال نوعی فرافکنی و انحراف در قضیه بود.

وزیر امور خارجه کشورمان با اظهار تاسف از این که با مخالفت آمریکا، انگلیس و فرانسه، شورای امنیت حتی یک بیانیه حداقلی در محکومیت رژیم صهیونیستی صادر نکرد، عنوان داشت که جمهوری اسلامی ایران تصمیم گرفت با یک اقدام حساب شده و در یک عملیات مشخص علیه دو پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی که تجاوز تروریستی رژیم صهیونیستی علیه سفارت کشورمان در دمشق از آنجا صورت گرفته بود، این رژیم را در چارچوب دفاع مشروع تنبیه کند.

محمد حسن وزیر خارجه مالزی نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن ابراز نگرانی از روند تحولات در منطقه، حمله رژیم صهیونسیتی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را محکوم کرد و تسلیت و همدردی عمیق خود را با خانواده قربانیان این حادثه ابراز داشت.

وزیر امور خارجه مالزی همچنین حمله علیه اماکن دیپلماتیک را نقض آشکار قوانین بین‌الملل دانست.

محمد حسن با بیان این که مالزی اقدام تلافی جویانه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حمله علیه ساختمان کنسولی خود در دمشق که بر اساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد انجام شده را درک می‌کند، از همه طرف‌ها در منطقه خواست که نهایت دقت و احتیاط را بعمل آورده و وضعیت پیچیده فعلی را پُر تنش‌تر نکنند.

وی گفت مالزی حملات بی‌رحمانه علیه مردم فلسطین را محکوم می‌کند.

طرفین بر ضرورت پیگیری تقویت هر چه بیشتر همکاری‌ها بین تهران و کوالالامپور در عرصه های مختلف از جمله اقتصادی، آموزشی، علمی و فناوری، امنیت غذایی و سایر حوزه‌ها تاکید کردند.

کد خبر 844759 برچسب‌ها ایران و اسرائیل حسین امیرعبدالهیان خبر ویژه ایران و مالزی

دیگر خبرها

  • مالزی حمله رژیم صهیونسیتی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را محکوم کرد
  • بیانیه مجمع یادگاران شهدای ارتش در واکنش به عملیات وعده صادق
  • داستان عجیب جواد فروغی
  • بورل در گفتگو با امیرعبداللهیان: پاسخ نظامی ایران دور از انتظار نبود | حمله به بخش کنسولی سفارت ایران محکوم است
  • اذعان نخست وزیر انگلیس به مشارکت در عملیات حفاظت از رژیم صهیونیستی
  • واکنش باکو به عملیات نظامی ایران علیه تل‌آویو
  • واکنش جمهوری آذربایجان به «وعده صادق» ایران علیه تل‌آویو
  • جواد فروغی از رسیدن به سهمیه المپیک بازماند
  • بیانیه رسمی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص پاسخ به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق
  • ناکامی فروغی و تپانچه مردان در رسیدن به پاریس