Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@07:11:04 GMT

5 نظامی مصر در حمله داعش به صحرای سینا کشته شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۳۶۰۳

5 نظامی مصر در حمله داعش به صحرای سینا کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری آسوشتیتدپرس از کشته شدن دست کم ۵ نظامی مصر در حمله تروریستی داعش به صحرای سینا خبر داد.

بر اساس این گزارش، مقامات مصری اعلام کردند که تروریست‌های داعش با انجام کمین در یک پست ایست و بازرسی در بخش شمالی صحرای سینا دست کم ۵ نیروی امنیتی مصر را کشتند.

آسوشیتدپرس به نقل از مقامات مصر افزود که دست کم ۶ نظامی دیگر هم در این حمله که در منطقه شیخ زوید روی داد زخمی شدند که به بیمارستان نظامی در شهر العریش منتقل گردیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات مصری همچنین از کشته شدن ۳ تروریست داعش در تیراندازی متقابل و گسیل نیروهای امنیتی کمکی به این منطقه خبر دادند.

کد خبر 5269915

منبع: مهر

کلیدواژه: داعش مصر صحرای سینا ایالات متحده امریکا عراق افغانستان رژیم صهیونیستی روسیه طالبان لبنان تونس فلسطین ترکیه جمهوری آذربایجان ایران آنتونی بلینکن پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای امنیت روسیه: اوکراین در حمله تروریستی مسکو دست دارد

دبیر شورای امنیت روسیه امروز (سه ‌شنبه) گفت که اوکراین در حمله تروریستی مرگبار به سالن کنسرت کروکوس در نزدیکی مسکو دست دارد.

به گزارش ایسنا، «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت روسیه در پاسخ به اینکه آیا اوکراین یا داعش مسئول این حمله هستند که ۱۳۷ کشته برجای گذاشت، گفت «البته که اوکراین است».

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، حمله تروریستی و تیراندازی‌های مرگبار روز جمعه در سالن کنسرت کروکوس در حومه مسکو به کشته شدن ۱۳۷ نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر منجر شد.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه هم گفت او همچنان اوکراین را مظنون هم‌دستی در حملات تروریستی اخیر در روسیه می‌داند اما در حال حاضر به دنبال پیدا کسی است که دستور این کار را داده است.

او گفت آمریکا و متحدان در تلاش برای حفاظت از گروه‌های نیابتی خود در اوکراین بوده و می‌گویند که کی‌یف هیچ نقشی در این حملات تروریستی نداشته و داعش مسئول این حملات است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسئول انتقال تروریست‌ها میان عراق و سوریه کشته شد
  • داعش خراسان چه کسانی هستند و چرا به روسیه حمله کردند؟
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • کشته‌شدن ۱۰۰ تروریست در عملیات ارتش بورکینافاسو
  • روسیه: اوکراین در حمله خونین به کنسرت مسکو نقش داشته است
  • هلاکت ۴ تروریست در عملیات ارتش پاکستان
  • شورای امنیت روسیه: اوکراین در حمله تروریستی مسکو دست دارد
  • سرویس امنیت روسیه: حمله تروریستی در سامارا را خنثی کردیم
  • حمله تروریستی به دومین پایگاه بزرگ نیروی دریایی پاکستان
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟