Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@21:56:28 GMT

دستگیری سارقان خودروی مگان

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۳۶۳۲

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق خودرو که خودروی مگان را در محله "یوسف آباد"با استفاده از جرثقیل سرقت کرده بودند، خبر داد.

به گزارش میزان، قاسم دستخال بیان داشت: یازدهم اردیبهشت ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت یک دستگاه خودرو مگان در کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با وصول پرونده کارآگاهان بدوا به بررسی صحنه جرم و پایش محدوده سرقت پرداختند که با بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته محدوده وقوع جرم مشخص شد سارقان با یک جرثقیل خودروبر اقدام به سرقت خودرو مگان نموده اند. پس از هماهنگی قضائی مالک جرثقیل برای ادای توضیح به پلیس آگاهی دعوت شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: راننده جرثقیل پس از حضور در پلیس آگاهی به کارآگاهان اظهار داشت: یازدهم اردیبهشت ماه بواسطه آگهی ام در فضای مجازی شخصی که خود را مالک خودروی مگان می‌دانست با بنده تماس گرفته و تقاضای جابجایی خودرواش را بعلت نقص فنی داشت. پس از حضور بعلت قفل بودن درب خودرو و عدم امکان بارگیری محل را ترک کردم.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ابراز کرد: راننده جرثقیل در ادامه گفت: بعد از حدود یک ساعت دوباره آن شخص تماس و بیان داشت درب خودرو را باز کرده و امکان حمل خودرو مهیا می‌باشد بعد از چند دقیقه به محل رسیدم و خودرو را به صورت طبیعی بارگیری کردم و تا مقابل تعمیرگاه حمل و کرایه را به صورت نقدی دریافت کردم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توضیحات راننده جرثقیل خودرو بر کارآگاهان فاز جدیدی از تحقیقات را شروع کردند و با بهره گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم موفق می‌شوند شخصی را که تقاضای حمل خودرو کرده بود و امین نام داشت را شناسایی و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۶ تهران وی را دستگیر نمایند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: یافته‌ها حاکی از آن بود امین دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت خودرو می‌باشد که در بازجویی به بزه انتسابی معترف و اظهار داشت: با همدستی یکی از دوستانم به نام کریم موفق به ارتکاب جرم شدم.

دستخال افزود: با اعتراف صریح امین و معرفی همدست خود کارآگاهان در ادامه پی جویی‌ها موفق می‌شوند کریم را در عملیاتی پلیسی غافلگیر و دستگیر نمایند که در بازجویی به بزه منتسبه معترف و اظهار داشت ابتدا من با جرثقیل تماس گرفتم که به علت نداشتن کلید راننده جرثقیل محل را ترک کرد و گفت حتماً درب خودرو باید باز باشد و امین بعد از رفتن راننده جرثقیل شیشه خودروی مگان را شکسته و مجدداً با راننده جرثقیل تماس و ماشین را حمل کردیم و به تعمیرگاهی واقع در حومه تهران برده و قصد فروش آن را داشته ایم.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: با اعتراف صریح هر دو متهم به بزه انتسابی در ادامه کارآگاهان موفق به کشف خودرو مسروقه می‌شوند که متهمان با قرار صادره از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی فرزانه فصیحی دستگیری سارقان خودرو مگان المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی فرزانه فصیحی رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران راننده جرثقیل خودروی مگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت

جانشین فرمانده انتظامی شیروان از دستگیری قاتل شهروند شیروانی در کمتر از یک ساعت خبر داد.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سرهنگ حسن صالحی امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز در پی اعلام وقوع یک مورد قتل در یکی از محلات حاشیه شهر شیروان، بلافاصله مأموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی به همراه عوامل اورژانس به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های فنی و میدانی مأموران مشخص شد این قتل که با ضربات متعدد چاقو به وقوع پیوسته است با انگیزه اختلافات خانوادگی بود، افزود: جسد مقتول برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با بیان اینکه با تلاش بی‌وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی قاتل در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد، خاطرنشان کرد: این فرد پس از بازجویی‌های به عمل آمده و اعتراف به قتل، برای انجام اقدامات قانونی به همراه پرونده تشکیل‌شده به مرجع قضائی معرفی شد.

صالحی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، از شهروندان خواست تا ضمن بالا بردن آستانه صبر و تحمل خود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 745171

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای 
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت