Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی قایقران المپیکی ایران گفت: باخ بعد از مسابقه با ما دیدار و گفت‌وگو کرد و بابت این عملکردم در مسابقات تقدیر و تشکر کرد.

نازنین ملایی در گفت‌وگو با میزان، درخصوص عملکرد فراتر از انتظارش در رقابت‌های قایقرانی المپیک توکیو اظهار داشت: عملکردم نسبت به داشته‌ها و امکانات، شرایط تمرینی، در اختیار نداشتن پیست استاندارد و عدم شرکت در مسابقات بین‌المللی فراتر از انتظار به حساب می‌آید؛ از طرفی باتوجه به این وضعیت، پیش از بازی‌ها اعلام کرده بودیم که حضور در فینال C نتیجه مطلوبی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق برنامه تمرینیِ سرمربی تیم ملی در تهران و تغییراتی که در تمرینات دو هفته قبل از حضور در المپیک ایجاد شد، پیشرفت چشمگیری در رکوردگیری‌ها داشتم و رکورد‌های آن زمانم نشان از آن داشت که نتایج خوبی در راه است، اما تا زمانی که وارد پیست ۲ کیلومتر نمی‌شدم و رقبایم را در روز مقدماتی در رقابت نمی‌دیدم، نمی‌توانستیم اعلام کنیم که نتایج بهتری در پیش است.

بانوی قایقرانی ایران افزود: پس از نتایج دور مقدماتی اعلام کردیم که امکان گرفتن نتایج بهتر است. با دقت و آنالیز خیلی دقیق افشین فرزام، توانستم وارد فینال A و B شوم که این نتیجه، بزرگترین جهش قایقرانی ایران در ادوار المپیک به شمار می‌رود. ثابت کردیم اگر نگاه ویژه‌ای به اردوها، مسابقات و امکاناتی که نیاز داریم شود، رشته قایقرانی هم می‌تواند در المپیک مدال آور باشد.

ملایی درباره دیدارش با رییس کمیته بین‌المللی المپیک گفت: باخ بعد از مسابقه با ما دیدار و گفت‌وگو کرد و بابت این عملکردم در مسابقات تقدیر و تشکر کرد. زیرا من در کنار کشور چین تنها آسیایی‌هایی بودیم که در این مرحله حضور داشتیم. باتوجه به اینکه بورسیه کمیته بین‌المللی المپیک بودم و از اینکه حمایت‌هایشان از من جواب داده خیلی خوشحال بودند.

بیشتر بخوانید: ملایی: با تحریف حرف‌هایم تمرکزم را به هم ریختند

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون قایقرانی المپیک توکیو نازنین ملایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قایقرانی فدراسیون قایقرانی المپیک توکیو نازنین ملایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به در پیش بودن بازی‌های المپیک تمام ورزشکاران ایران برای رسیدن به این بازیها از ابتدای سال با حریفان خود رقابت را آغاز کردند. دوومیدانی که در المپیک لندن توانست برای نخستین بار مدال نقره را کسب کند یکی از رشته‌های پرامید برای کسب سهمیه المپیک است. در حال حاضر فرزانه فصیحی تنها دوومیدانی کار ایران است که سهمیه المپیک خود را قطعی کرده و حسن تفتیان، حمیده اسماعیل‌نژاد، مهدی صابری، مهدی پیرجهان و حسین رسولی در رنکینگ سهمیه حضور دارند و باید برای کسب ورودی این بازیها امتیاز خود را بالا ببرند.

مریم صدارتی، اولین زن مدال‌آور ایران در مسابقات قهرمانی آسیا که مدال برنز پرش ارتفاع مسابقات ۱۹۷۳ فلیپین را در کارنامه دارد، در مورد وضعیت دوومیدانی زنان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دوومیدانی زنان ایران در سال‌های اخیر رشد بدی نداشته است و حتی ما بعد از ۵۷ سال در المپیک توکیو شاهد بودیم که دختران ما باز موفق شدند در این رویداد بزرگ و مهمی مانند بازیهای المپیک توکیو حضور داشته باشند.

وی افزود: جای خوشحالی دارد که این دوره هم فصیحی مجددا سهمیه خود را برای بازیهای المپیک پاریس قطعی کرده است. البته که این کار بزرگ او هم بیشتر بخاطر تلاش‌ها و زحمت‌های خودش بوده است وگرنه به دوومیدانی زنان متناسب با پتانسیلی که دارند توجه نمی‌شود.

این پیشکسوت دوومیدانی در ادامه خاطر نشان کرد: شرایط دوومیدانی امروز با زمانی که من فعالیت میکردم زمین تا آسمان فرق کرده است. بخاطر دارم آن دوره من خودم مربی خودم بودم و کسی نبود که بخواهد من را راهنمایی کند. اما حالا اکثر دوومیدانی کاران ما مربی خودشان را دارند و یا مدام در اردوهای برون مرزی هستند و تعدادی از آنها نیز با مربی خارجی تمرین می‌کنند اما بازهم از شرایط ناراضی هستند. البته که دوومیدانی در کل دنیا رشد کرده است و این عوامل به تنهایی برای موفقیت کافی نیست و نخواهد بود.

وی با بیان اینکه فصیحی سریعترین دونده ما در ایران است، گفت: اتفاق خوبی است که ما هنوز هم در دوومیدانی بانوان ستاره‌های خوبی مانند فصیحی داریم. برای او در المپیک پیش رو آروزی موفقیت دارم. درست است که او دوره گذشته هم تجربه شرکت در این رویداد را داشته اما هنوز رسیدن به مدال المپیک انتظار زیادی از اوست. من خودم سال ۱۹۶۴ در المپیک حضور داشتم جو این بازیها قابل مقایسه با سایر مسابقات نیست.

صدارتی در ادامه گفت: دوومیدانی ایران در کارنامه خود مدال المپیک را دارد؛ علاوه بر این دوومیدانی به عنوان رشته مادر یکی از رشته‌های مهم ورزشی در جهان به حساب می آید اما در کشورمان آنطور که انتظار می‌رود به آن توجه نمی‌شود. اخیرا هم که فدراسیون دچار تغییرات زیادی بود که در سال قبل از المپیک اتفاق خوبی برای آن نبود.

اولین زن مدال‌آور ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در پایان خاطر نشان کرد: دوومیدانی ایران هنوز هم پتانسل کسب مدال در بازیهای المپیک را دارد؛ هر چند این روند بعد از کسب مدال توسط احسان حدادی متوقف شده است ولی در همین رشته‌های پرتابی ستاره‌های جدیدی آمدند که می‌توان به درخشش آنها در آینده امیدوار بود.

کد خبر 6079709

دیگر خبرها

  • ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد هجدهمین دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد این دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ است/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان
  • احتمال تعویق اردوی کشتی آزاد درصورت تکمیل سهمیه‌ها در بیشکک
  • ۴ مدال طلای فرنگی‌کاران ایران در آسیا
  • قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد