Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با همراهی خوب خیران، مراکز نیکوکاری و مردم مومن و نوع دوست استان زنجان، از عید سعید قربان تاکنون 408 راس گوسفند و 10 راس گوساله با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در کشتارگاههای صنعتی استان ذبح و پس از بسته‌بندی در بین نیازمندان ومددجویان تحت حمایت توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارزش ریالی نذورات و قربانی‌های ذبح شده بیش از 36 میلیارد ریال است که تحقق 86 درصدی برنامه‌های پیش‌بینی شده را فراهم کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از توزیع هز3ار و 463 بسته معیشتی و غذایی در بین خانواده‌های تحت حمایت خبر داد و گفت: ارزش ریالی بسته‌های توزیع شده به مددجویان بیش از 9 میلیارد و 700 میلیون ریال است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ کرامت و عزت نفس مددجویان عزیز بین آنان توزیع شده است.

صفری همچنین به اهدای 8 هزار و 938 کیلوگرم گوشت قرمز و سفید توسط خیران، نیکوکاران مردم ولایی نوع دوست استان اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی این نذورات و قربانی‌های اهداشده بیش از 11  میلیارد و 495 میلیون ریال بوده است که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بین خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند توزیع‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تقدیر از همراهی خیرین در ارائه خدمات به جامعه هدف افزود: با همین نگاه و با هدف جاری کردن فضای همدلی وک مک مومنانه به نیازمندان و گفتمان سازی برای رسیدگی به ایتام، حامی یابی برای فرزندان ایتام تحت حمایت در قالب «پویش ایران مهربان » اجرایی شد.

صفری اضافه کرد: به منظور زمینه‌سازی برای مشارکت خیران زنجانی در اطعام نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان « طرح احسان علوی » با همکاری 139 مرکز نیکوکاری در سطح استان در روز عید سعید غدیر خم اجرا شد.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان کمیته امداد سبک زنجانی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان جامعه هدف استان زنجان تحت حمایت توزیع شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال‌احمر زنجان بیش از۳۹میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی پرداخت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله هاشمی گفت: جمعیت هلال احمر از افراد نیازمند و اقشار آسیب پذیر استان که توان تأمین هزینه‌های درمانی، دارو و توانبخشی را ندارند و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند، حمایت مالی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس سال گذشته ۲ هزار و ۱۰۰ پرونده حمایتی در سطح استان زنجان در خصوص پرداخت بلاعوض هزینه‌های دارویی و درمانی تشکیل شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای این تعداد در مدت زمان بیان شده ۳۹ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال هزینه پرداخت شده که از این میزان ۲ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال پرداختی به افراد بیمار نیازمند معرفی شده توسط ۳۵ خانه هلال است.

هاشمی اظهارداشت: پرداخت کمک هزینه در زمینه‌های دارو، بستری طبی و جراحی، خدمات پاراکلینیکی، تأمین وسایل و تجهیزات توانبخشی به بیماران نیازمند، تحت پوشش تسهیلات حمایتی آئین‌نامه خدمات اجتماعی جمعیت هلال‌احمر قرار دارد.

وی تاکید کرد: این کمک هزینه درمانی، طی ۹ مرحله برای بیماران نیازمند در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ماهنشان، طارم، ایجرود و سلطانیه پرداخت شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر به عنوان نهادی بشردوست همواره نقش محوری در فعالیت‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است.

کد خبر 6081954

دیگر خبرها

  • هلال‌احمر زنجان بیش از۳۹میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی پرداخت کرد
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • زنجانی ها منتظر هوای گرم باشند
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم