Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، پیش بینی هواشناسی برای کمینه و بیشینه دما‌های شهرستان‌های استان سمنان برای فردا، شنبه دهم مرداد ماه اعلام شد.

کارشناسان هواشناسی استان سمنان، کمینه و بیشینه دما‌های شهرستان‌ها و شهر‌های استان سمنان در شبانه روز آینده را اعلام کردند.

انتهای پیام / گ

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و هوا هواشناسی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری بهاره کردستان را فرا می‌گیرد

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان گفت: از فردا تا روز دوشنبه به تناوب شرایط برای رخداد بارش‌های رگباری و بهاره در سطح استان کردستان فراهم است.

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی، اظهار کرد: از فردا تا روز دوشنبه به تناوب شرایط برای رخداد بارش‌های رگباری و بهاره در سطح استان کردستان فراهم است.

وی افزود: اوج فعالیت سامانه بارشی برای روزهای یکشنبه و دوشنبه پیش‌بینی شده است که شدت و مقدار بارش در روزهای جمعه و شنبه بیشتر محدود به نیمه شرقی و ارتفاعات استان است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان با اشاره به اینکه بارش‌ها در روزهای یکشنبه و دوشنبه همه نقاط استان را در برمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: ماهیت بارش‌های بهاره اغلب رگباری، کوتاه مدت و به صورت نقطه‌ای خواهد بود.

پناهی از جمله مخاطرات احتمالی این سامانه را صاعقه، آبگرفتگی موقت معابر داخل شهری، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، امکان ریزش کوه، رانش زمین در مناطق مستعد و بارش تگرگ عنوان کرد.

کد خبر 745765

دیگر خبرها

  • کمینه و بیشینه دمایی سی و یکم فروردین در استان سمنان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۱ فروردین
  • شرایط جوی نسبتا پایدار و یکنواخت در خراسان جنوبی
  • بارش‌های رگباری بهاره کردستان را فرا می‌گیرد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • کمینه و بیشینه دمایی بیست و نهم فروردین در استان سمنان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • پیش‌بینی افزایش دما در البرز
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۲۹ فروردین
  • بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است