Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@11:00:56 GMT

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۳۷۰۶

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

روزنامه پیام آشنا تیتر نخست شماره یک هزار و ۸۸۷ خود را به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با هیات دولت اختصاص داد و نوشت: عبرت، اعتماد به غرب جواب نمی دهد.

حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: آیندگان باید از تجربه بی اعتمادی به غرب استفاده کنند، در این دولت معلوم شد که اعتماد به غرب جواب نمی دهد.

ورود به حوضه های آبریز رودخانه های البرز مخاطره آمیز است، بهره برداری از طولانی ترین تونل خاورمیانه در البرز، پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی ساخت سه بیمارستان فردیس، 

والیبال ایران مقابل ایتالیا هم باخت، بازی سرنوشت در روز پایانی و محموله های جدید واکسن کرونا در راه است و اولین جشنواره ملی نقالی کتابخانه های عمومی برگزار می شود از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه سپهر ایرانیان نیز در تیتر نخست شماره یک هزار و ۱۰۱ خود به وضعیت قرمز کرونایی اشاره و نوشت: تهران بدون تخت خالی در حال انفجار است، اعلام وضعیت فوق قرمز.

اگر این روزکرونا بگیری و نیاز به بستری شدن داشته باشی، باید قید پیدا کردن تخت خالی را بزنی مگر پارتی بیمار در حد معاون وزیر و ... باشد.

روسیه بار دیگر با افزودن نکات جدید به برجام مخالفت کرد، قضات هم در اولویت واکسیناسیون کرونا قرار گرفتند، جزئیات و زمان و واریز پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۹ آموزش و پرورش، ملاقات مهمی با مقامات سوریه داشته ایم و وضعیت نگهداشت شهر در شمال تهران ارتقا یافته است.

پیام سپیدار دیگر روزنامه البرزی نیز در تیتر نخست شماره یک هزار و ۷۱۲ خود به ظرفیت سرمایه گذاری در استان البرز اشاره و نوشت: ظرفیت هر گونه سرمایه گذاری در البرز وجود دارد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه ۷۰ درصد از نیاز دارویی کشور در استان البرز تولید می شود گفت: البرز ظرفیت هر گونه سرمایه گذاری را دارد و تمام شرایط در این حوزه فراهم شده است.

مرغداران البرزی به کمک تنظیم بازار می آیند، فعالیت مرازک تعویض پلاک البرز از امروز، تست گرم متروی کرج در چند روز آینده و کرج دومین تولید کننده گیاهان گلخانه ای کشور است از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

از مجموع ۱۸۱ رسانه‌ دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۹۷ رسانه شامل هفت روزنامه، ۱۶ هفته‌نامه، پنج دوهفته نامه، ۲۵ ماهنامه، پنج  دوماهنامه، ۳۴ فصلنامه و چهار دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شود.

استان البرز همچنین دارای ۶۶ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و سه  هفته نامه، ۶ ماهنامه، هفت فصلنامه و یک مورد ۲فصلنامه و یک مورد سالنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دارند.

برچسب‌ها برجام روسیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز مقام معظم رهبری خاورمیانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام روسیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برجام روسیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز مقام معظم رهبری خاورمیانه استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت ژاوی از روزنامه‌نگار معروف

به گزارش "ورزش سه"، روز چهارشنبه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ژاوی از مانوئل ژابویس، روزنامه‌نگار، به دلیل ادعاهای نادرست مبنی بر تبادل پیامک بین آنها شکایت کرده است.

اکنون مارکا گزارش داده است که ژاوی علیه یک روزنامه‌نگار دیگر هم اقدام قانونی انجام داده است. خاوی میگل که در بین بارسایی‌ها شناخته‌شده است، قبلا ادعا کرده بود که ژاوی هرناندز از دستیارانش در مورد نشت اطلاعات از رختکن پرس‌وجو کرده است.

در بخشی از آن خبر آمده بود که ژاوی تلفن‌های همراه همه اعضای کادر فنی را جمع کرده تا با بررسی و مشاهده مکالمات واتساپ جاسوس رختکن را شناسایی کند.

همچنین گفته شده بود که برخی از جلسات فنی تیم فقط در حضور ژاوی و بازیکنان برگزار شده و دستیاران سرمربی اسپانیایی از این جلسات کنار گذاشته شده‌اند.

بارسلونا قبلا این اخبار را با بیانیه‌هایی رد کرده است اما ژاوی تصمیم گرفته خودش هم علیه این روزنامه‌نگار شکایت کند. میگل حالا مهلتی برای اصلاح خبر و عذرخواهی خواهد داشت و در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، ژاوی پروسه شکایت را ادامه خواهد داد.

در ماه‌های اخیر، روابط بین ژاوی و بخش‌های خاصی از رسانه‌ها تیره شده است و سرمربی بارسلونا از آنها برای فشار بی‌مورد به تیم انتقاد کرده است.

دیگر خبرها

  • شکایت ژاوی از روزنامه‌نگار معروف اسپانیایی!
  • شکایت ژاوی از روزنامه‌نگار معروف
  • راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال
  • سانسور صدای فلسطین به روایت آمار و ارقام
  • حماس همچنان به سادگی می‌تواند کنترل غزه را در دست بگیرد
  • شی ‌جین‌پینگ به روزنامه‌نگاران گفت: « داستان چین را خوب روایت کنید»
  • پسر نتانیاهو هم از فلسطین اشغالی مهاجرت کرد
  • روزنامه انگلیسی تلگراف: چرا بریتانیا به قطعنامه آتش بس در غزه رای مثبت داد؟
  • صفحه نخست همشهری هشتم فروردین
  • ادعای تازه درباره کاظم صدیقی