Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر شنبه در گردهمایی شهرداران استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور اجرای طرح‌های عمران شهری در استان بوشهر صورت گرفته و طرح‌های مهمی اجرا و افتتاح شده است.

وی خاطرنشان کرد: در پنجمین دوره شورای اسلامی شهرها، در ۴۰ شهر استان بوشهر، ۲۵ هزار میلیارد ریال اعتبار به شهرداری‌ها پرداخت شد که نقش مهمی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر از تکمیل ۸۰ تا ۹۰ درصد پروژه‌های عمران شهری استان بوشهر در این دوره خبر داد و بیان کرد: با وجود شرایط اقتصادی سختی که وجود داشت، شهرداری‌ها توانستند کارهای بزرگی را انجام دهند.

وی به نقش مهم شوراها در خدمت به مردم اشاره کرد و ادامه داد: پیگیری مطالبات مردم و تلاش برای رفع نیازهای شهروندان از مهمترین وظایف و مسئولیت‌های شوراهای اسلامی شهر است.

گراوند انتظار مردم از شوراها و شهرداری‌ها را عمل بر اساس ادای سوگند، وظیفه و رسالت خود عنوان کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود شوراها نیز بر همین اساس برای رفع مشکلات مردم بیشترین تلاش را داشته باشند.

وی از مهمترین ویژگی شهردار خوب به اخلاص، سلامت اخلاق و مالی، کارایی و کارآمدی اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود شورای ششم از شهرداران با ظرفیت، کارآمد و توانمند در مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 5269932

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شورای ششم عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر استانداری بوشهر ویروس کرونا عید غدیر خم کرمانشاه آمار کرونا بوشهر واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها گرگان شیوع کرونا اردبیل ایلام شیراز غدیر خم استان بوشهر شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال بورسی کردن دارایی‌های مختلف شهرداری تهران هستیم

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه به دنبال بورسی کردن دارایی‌های مختلف شهرداری و سهیم کردن مردم در آنها هستیم، گفت: امسال شاهد اتفاقات خوبی در خصوص بهره‌مندی بیش از پیش از ظرفیت‌های بورس خواهیم بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌ لطف‌اله فروزنده؛ معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران اظهار کرد: در مدیریت قبلی مجموعه شهرآفتاب به طور کامل تعطیل بود اما با توافقی که با وزارت صنایع انجام  شد، مقرر شد که نمایشگاه‌های بزرگ بین‌المللی در مجموعه شهرآفتاب برگزار شوند.

 وی با اشاره به اینکه سال گذشته 40 نمایشگاه در شهرآفتاب برگزار شد، تصریح کرد: علاوه بر این، روند تاسیس مرکز تجارت جهانی در  نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب فراهم شده است. همچنین در گام بعدی 600 هزار هکتار به مساحت این مجموعه اضافه شد. افق ما در زمینه بسیار روشن است و گام به گام حرکت رو به جلو خواهیم داشت.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران  با بیان اینکه در رابطه با بورسی کردن  فروشگاه‌های شهروند گام‌هایی برداشته شده است، افزود: البته بورسی کردن  شرایط و الزاماتی دارد که در مسیر ایجاد زمینه برای این موضوع  هستیم.

فروزنده با تاکید بر اینکه نه‌تنها در موضوع شهروند، بلکه به دنبال بورسی کردن دارایی‌های مختلف شهرداری و سهیم کردن مردم در آنها هستیم، گفت: در حال حاضر حدود 3500 میلیارد خریدهای ما  از طریق بورس کالا انجام  می‌شود.

وی در ادامه  با اشاره به  ثبت نظر یک میلیون و 300  نفر از شهروندان در طرح بزرگ "من شهردارم"  با هدف مشارکت مردم در مدیریت شهری، خاطر نشان کرد: این میزان از مشارکت مردم در این طرح نشان از اعتماد مردم به مدیریت شهری است و هم اکنون 85 درصد از پروژه‌های مربوط به سال گذشته این طرح، عملیاتی شده و 15 درصد نیز در دست اقدام است.

اختصاص بیش از 7 هزار میلیارد تومانی در طرح "من شهردارم 2"

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران بیان کرد: مردم باید نظر بدهند و پروژه‌های اولولیت‌دار را مشخص کنند. ضمن اینکه با استفاده از ابزارهای جدید مالی به دنبال مشارکت مردم  نیز هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی شوراها در بوشهر
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان
  • بورسی شدن دارایی های مختلف شهرداری
  • شهردار اصفهان راهبرد انتصابات اخیر را تبیین کند
  • به دنبال بورسی کردن دارایی‌های مختلف شهرداری تهران هستیم
  • مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت می‌شود
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود