Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عباس کشاورز، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز گفت: ۲۶ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان‌های البرز نیز برای طی کردن مراحل سنجش اولیه سلامت نوبت دهی شده اند درحالی که فرآیند ثبت مشخصات نوآموزان درسامانه سیدا برای نوآموزان بدو ورود به دبستان همچنان در استان ادامه دارد سنجش اولیه سلامت برای ۱۶ هزار نوآموز البرزی بدو ورود به دبستان‌های استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز افزود: برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان از تیر امسال و با همکاری مشترک وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی زیر نظر شورای سیاست‌گذاری و برنامه ریزی سنجش آغاز شده است.

کشاورز گفت: تمام نوآموزان بدو ورود به پایه اول دبستان ملزم به شرکت در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی هستند بنابراین انجام سنجش نوآموزان در استان البرز نیاز به توجه ویژه خانواده‌ها دارد.

او با اشاره به این که ۳۴ پایگاه سنجش سلامت عمومی و ۲ پایگاه تخصصی برای نوآموزان ورود به پایه اول ابتدایی و پیش دبستانی در این استان فعال شده است، افزود: امسال در پایگاه‌های استان البرز ۴۳ هزار کلاس اولی و ۱۰ هزار پیش دبستانی مورد ارزیابی قرارمی گیرند.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سنجش سلامت دانش آموز بدو ورود به دبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه‌ترین آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۸۰ هزار داوطلب در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

علیرضا کریمیان در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این خبر اظهار کرد: ثبت‌نام نوبت دوم برای پذیرش رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از روز گذشته سه‌شنبه، ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد و در روز یکشنبه ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۳ پایان می‌پذیرد.

وی در ادامه تصریح کرد:  داوطلبان لازم است برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، ضوابط مربوط به استفاده از سهمیه ایثارگران، مقررات وظیفه عمومی برای برادران، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیر ایرانی و سایر موارد مورد نیاز، دفترچه راهنمای ثبت‌نام در این آزمون را مطالعه کرده و در صورتی که شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما را دارند، به عنوان داوطلب در این آزمون ثبت‌نام نمایند و این دفترچه هم‌زمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس خواهد بود.

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای همه داوطلبانی که در موعد مقرر ۵ تا ۱۵ آذر ماه نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری اقدام کرده‌اند در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز فعالیت ۴۳ پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
  • تازه‌ترین آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • در سال ۱۴۰۲ رانندگان حامل سوخت قاچاق ۸۴ نفر کشته و مجروح برجای گذاشتند
  • آغاز نوبت‌دهی طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان
  • پاسدار البرزی در سوریه به شهادت رسید
  • هنیه: مردم غزه مقاومت افسانه‌ای از خود به نمایش گذاشتند
  • پیش بینی ورود سامانه ضعیف بارشی به البرز
  • آغاز ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • آغاز نام‌ نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • آغاز نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳