Web Analytics Made Easy - Statcounter

دنی کارواخال اخیراً قراردادش با رئال مادرید را تا سال 2025 تمدید کرده است.

دنی کارواخال، دفاع راست اسپانیایی رئال مادرید از تمدید قراردادش با این تیم خوشحال است و قصد دارد در فصل جدید نقش بیشتر و پر رنگ تری در تیم داشته باشد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، کارواخال در 10 سالگی به آکادمی باشگاه ملحق شد و حالا بعد از 22 سال می گوید:

بهبود عملکرد به خودم بستگی دارد، و باید نقش مهمی در این پروژه ایفا کنم چرا که به دنبال کسب عناوین بیشتر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن بچه ای که به هر قیمتی شده قصد بازی برای رئال مادرید را داشت، و هر روز سخت تلاش می کرد، جنگیده تا به رویای خود رنگ حقیقت ببخشد. سال ها می گذرند اما آن حس کودکی همچنان دست نخورده پابرجاست. این باشگاه شاهد رشد من بوده، و مثل تماشای بزرگ شدن فرزندی است که یک خانواده را تشکیل می دهند، این فوق العاده است. اینکه بتوانید مدتی را در این شهرک ورزشی سپری کنید، و اولین سنگ بنای آن را بگذارید، در سانتیاگو برنابئو بازی کنید، و در ورزشگاه جدید به میدان بروید، لحظاتی هستند که دست در دست باشگاه پیش می روند و من بسیار افتخار می کنم.

بهترین لحظه کارنامه کارواخال در رئال مادرید

لحظات بسیار زیادی وجود دارد که انتخاب یکی از میان آنها خیلی سخت است، اما باید بگویم برای همه کسانی که این دوره باشکوه را تجربه کرده اند، دسیما (دهمین قهرمانی اروپایی) کاتالیزور همه چیز بوده است، حتی اگر این دومین عنوان قهرمانی ما در آن سال باشد، چرا که پیش تر کوپا دل ری را با پیروزی مقابل بارسلونا فتح کرده بودیم. دسیما ذره ای از هر چیز در خود داشت، مسیر ماجراجویانه یک گروه موفق، که باور و اشتیاق داشتند.

تمجید از کارلو آنچلوتی

کارلو از هر لحاظ سرمربی بزرگی است. وقتی از آلمان برگشتم، اولین فصلم را زیر نظر او سپری کردم و اولین بازی ام را زیر نظر او تجربه کردم و او اجازه داد تا به بازیکن مهمی تبدیل شوم. در نهایت سمت راست را مال خود کردم و اعتمادش را به دست آوردم.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس ادعای یک پرسپولیسی؛ جشن قهرمانی برای آقا کریم تکراری شده! سیاوش یزدانی اولین جدا شده قطعی استقلال؟ واکنش گلر تراکتور به تعویض جنجالی: برای جلوگیری از فسخ قرارداد راه بهتری وجود داشت! آینده مبهم برناردو سیلوا در منچستر مرگ بازیکن 16 ساله آکادمی آژاکس بر اثر سانحه تصادف

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم

به گزارش قدس آنلاین، مائوریسیو موتا پائز پس از ورود به تهران گفت: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران از اهمیت برخوردار است. یادم می‌آید که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد، چه کسی مربی است، چه بازیکنانی حضور دارند، اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعا باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

دیگر خبرها

  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • آنچلوتی: اعتراض ژاوی به داوری؟ حرفی ندارم؛ وازکز در کنار کارواخال از بهترین‌های دنیاست