Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@14:13:58 GMT

کنفرانس خبری کمالوند برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۳۸۹۸

کنفرانس خبری کمالوند برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، روز گذشته فراز کمالوند به عنوان سرمربی تیم تراکتور انتخاب شد.

وی ظهر امروز در باشگاه تراکتور اولین کنفرانس خبری خود را برگزار و به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.

برنامه‌های وی برای تیم تراکتور، معرفی دستیاران و جزئیاتی دیگر از تراکتور فصل آتی مهم‌ترین بخش های مصاحبه کمالوند خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراز کمالوند حد فاصل سال‌های 87 تا 91 هدایت تیم تراکتور را برعهده داشت و این تیم را به لیگ برتر رسانده و تیم تراکتور را نیز برای اولین بار به عنوان پنجمی لیگ برتر رسانده بود.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر فراز کمالوند تبریز کنفرانس خبری فارس تبریز تراکتور تیم تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور در انتظار معارفه پنجاهمین سرمربی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته پاکو خمس با اعلام استعفای رسمی، به کار خود در جمع سرخپوشان تبریزی خاتمه داد تا به این ترتیب نیمکت تیم فوتبال تراکتور بعد از گذشت یک سال و نیم دوباره خالی شود. خمس باسابقه سرمربی تراکتور در طول دوران مالکیت محمدرضا زنوزی بود که تا حد قابل‌توجهی، ثبات را به نیمکت این تیم تزریق کرده بود اما با این حال جدایی او باعث شد تراکتور دوباره موفق نشود که در طول یک فصل تنها یک سرمربی داشته باشد.

این رکورد همچنان در اختیار امیر قلعه‌نویی است که در لیگ شانزدهم به طور کامل برای 30 بازی روی نیمکت تراکتور نشست و سپس جای خود را به یحیی گل‌محمدی داد. با این حال نکته جالب این است که دو سرمربی اخیر تیم تراکتور جدایی خودخواسته از این تیم داشتند و با اعلام استعفا، از جمع قرمزهای تبریزی کناره گرفتند.

اولین سرمربی تیم تراکتور اسماعیل هاشمی است و پس از او محمود بیاتی و حسین فکری هدایت قرمزها را برعهده داشتند. واسیلی گوجا اولین سرمربی خارجی تاریخ تیم تراکتور محسوب می‌شود که به تنهایی 7 سال روی نیمکت تراکتور تکیه زد و یکی از محبوبترین چهره‌های تاریخ این باشگاه نیز محسوب می‌شود.

در مجموع تراکتور 49 سرمربی روی نیمکت خود داشته که این باشگاه را صاحب یک رکورد ویژه نسبت به پرسپولیس می‌کند. جالب است بدانید با وجود سابقه تاریخی بیشتر پرسپولیس، این تیم 14 سرمربی کمتر نسبت به تراکتور داشته که این موضوع ثبات بیشتر روی نیمکت سرخپوشان پایتخت را نشان می‌دهد.

سال‌های گذشته سرمربیان سرشناسی چون جان توشاک، مصطفی دنیزلی، تونی اولیویرا، ژرژ لیکنز و پاکو خمس به عنوان سرمربی تراکتور حضور داشتند که در این بین تنها تونی موفق شد یک قهرمانی جام حذفی و دو نایب قهرمانی لیگ برتر را برای این تیم کسب کند. پاکو خمس نیز فصل گذشته سهمیه آسیایی را به ارمغان آورد.

حالا باید دید که پنجاهمین سرمربی تاریخ تراکتور چه کسی خواهد بود؛ آیا هفتمین چهره موقت معرفی خواهد شد یا چهل و سومین سرمربی غیرموقت بر این صندلی جذاب تکیه خواهد زد؟

دیگر خبرها

  • نهمین کنفرانس بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله برگزار می‌شود
  • تراکتور در انتظار معارفه پنجاهمین سرمربی
  • برگزاری اولین کنفرانس ملی مهارت ایران در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • آغاز اولین نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه در سال جاری
  • نخستین کنفرانس ملی مهارت اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود
  • نخستین کنگره بین‌المللی«اربعین و آینده علمی فرهنگی جهان اسلام»
  • (ویدئو) موشک‌های ایرانی برای اولین بار بر فراز آسمان مسجد الاقصی
  • موشک‌های ایرانی برای اولین بار بر فراز آسمان مسجدالاقصی + فیلم
  • ببینید | موشک‌های سپاه برای اولین بار بر فراز آسمان مسجدالاقصی قدس
  • جلسه مهم در باشگاه تراکتور برای خمس