Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@07:27:16 GMT

رژیم صهیونیستی محله شیخ جراح در قدس را به طور کامل بست

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۳۹۹۲

رژیم صهیونیستی محله شیخ جراح در قدس را به طور کامل بست

رسانه‌های فلسطینی از بسته شدن کامل محله شیخ جراح در قدس اشغالی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فلسطینی "معا"، نظامیان رژیم صهیونیستی ورودی محله شیخ جراح در قدس اشغالی را به طور کامل مسدود کردند.

بر اساس این گزارش نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی در ورودی محله شیخ جراح مستقر شده و مانع ورود فلسطینیان به این محله می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معترضان فلسطینی در راهپیمایی بعد از ظهر شنبه خواهان برداشته شدن محدودیت‌ها در محله شیخ جراح و لغو کوچ اجباری ساکنان این محله شدند.

این در حالی است که نظامیان صهیونیست به ضرب و شتم فلسطینیان پرداخته و راهپیمایی آنها را سرکوب کردند.

سه ماه پیش تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای تخلیه و سپس تخریب منازل فلسطینیان محله شیخ جراح به خیزش مردمی و پس از آن به جنگ 11 روزه ختم شد که طی آن چهار هزار راکت و موشک به شهرها و شهرک‌‌های صهیونیست‌نشین شلیک شد و در نهایت رژیم تل‌‌آویو مجبور شد از تخلیه این محله منصرف شود. با این حال محدودیت‌های امنیتی در این محله همچنان پا برجاست.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل بیت المقدس اخبار فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل بیت المقدس اخبار فلسطین رژیم صهیونیستی محله شیخ جراح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، با وجود گذشت ۱۹۹ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات‌های مقاومت فلسطین علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش این رژیم همچنان ادامه دارد.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که تک‌تیراندازان این گردان‌ها موفق شده‌اند یک نظامی صهیونیست را در «بیت حانون» واقع در شمال نوار غزه از پای در بیاورند.

همچنین بر اساس اعلام گردان‌های قسام، مبارزان این گردان‌ها یک دستگاه بولدوزر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «دی ۹» را در بیت حانون با گلوله «یاسین ۱۰۵» هدف قرار دادند.

علاوه بر این نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در همین منطقه با حمله‌های خمپاره‌ای گردان‌های قسام مواجه شدند.

گردان‌های شهدا الاقصی نیز اعلام کرد که تجمع نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در شرق شهر بیت حانون را با خمپاره سنگین هدف قرار داده است.

کد خبر 6085910

دیگر خبرها

  • تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • حمله به کرانه باختری با هدف خاموش کردن شعله مقاومت
  • رژیم صهیونیستی اردوگاه «نور شمس» را به شکل کامل ویران کرد
  • اعتراف یک حزب صهیونیست به کشتار بی‌دلیل فلسطینیان
  • درباره گردان افراطی صهیونیست که آمریکا تحریم اش کرد
  • عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن/ عملیات مبارزان در کرانه باختری
  • گردان افراطی صهیونیستی که آمریکا تحریم اش کرد را بشناسیم
  • شهادت ۲ فلسطینی در کرانه باختری در تیراندازی صهیونیست‌ها
  • اسرائیل بهای جنایت علیه فلسطینیان را خواهد پرداخت