Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از موازین نیوز، طالب الموسوی فرمانده عملیات الحشد الشعبی در استان دیالی عراق از موفقیت آمیز نیرو‌های این سازمان علیه مخفیگاه‌های داعش در استان دیالی و همجوار مرز با ایران خبر داد.

وی با بیان این خبر گفت: در نتیجه این عملیات نیرو‌های الحشد توانستند به مناطق مورد استفاده بقایای داعش که از آن به عنوان مخفیگاه در شمال دیالی استفاده می‌کردند، برسند و آن را تحت تصرف خود درآورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالب الموسوی ادامه داد: عملیاتی سریع توسط واحدی از نیرو‌های الحشد الشعبی بر مبنای اطلاعاتی دقیق، علیه مقر‌هایی در پادگان عائشه الکائن در ارتفاعات حمرین انجام شد.

فرمانده عملیات الحشد الشعبی ادامه داد: چند بمب دستی متعلق به تروریست‌ها در پی این عملیات نیرو‌های الحشد الشعبی منفجر شد و با وجود دمای بالا و منطقه کوهستانی ناهموار این نیرو‌ها ماموریت خودرا با موفقیت انجام دادند.

استان دیالی در شرق عراق و همجوار با مرز ایران قرار دارد.

چندی پیش نیز، منابعی در الحشد الشعبی از ناکام ماندن تلاش تروریست‌های داعش برای حمله به مراکز ایست و بازرسی در «نفط خانه» (شمال شرق دیالی) و نزدیک مرز‌های ایران و عراق خبر دادند.

براساس این گزارش، این اقدام تلفات یا زخمی در پی نداشته است و تنها دوربین‌های حرارتی هدف قرار گرفته شده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عراق الحشد الشعبی نیرو های الحشد الحشد الشعبی استان دیالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۴۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات یمن علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی

نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که این ناوشکن که به نامش اشاره نشده با شماری پهپاد هدف حمله قرار گرفته شده است.

براساس این گزارش یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: نیرو‌های مسلح یمن سه عملیات نظامی را انجام داده که در جریان آن علاوه بر ناوشکن آمریکایی، یک کشتی متعلق به ایالات متحده در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را نیز با پهپاد در اقیانوس هند هدف قرار داده است.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ هدف قرار دهند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • واشنگتن و لندن ناتوان از مقابله با حملات ارتش یمن
  • عملیات یمن علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی
  • مانور فضایی کره جنوبی و آمریکا در برابر کره شمالی
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • دستاوردسازی خیالی
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد