Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سونی به تازگی از محصول جدید خود رونمایی کرده است؛ دوربین جدید سونی که ZV-E۱۰ نام دارد به علت قابلیت‌های مناسب همچون تنظیم نور، امکان فوکوس و حسگر قوی مورد استقبال بلاگر‌ها و عکاسان قرار گرفته است. براساس گزارش‌ها دوربین جدید، مجهز به لنز قابل تعویض APS-C و حسگر ۲۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ مگاپیکسلی بوده که کار بلاگر‌ها را آسان می‌کند.

قیمت دوربین جدید سونی چقدر است؟

گزارش‌ها حاکی از آن است که دوربین ZV-E۱۰ سونی با قیمت ۷۹۹ دلار به همراه کیت لنز ۱۶-۵۰ به طرفداران عکاسی فروخته می‌شود. شرکت سونی با توجه به اینکه بسیاری از مشکلات دوربین قبلی خود را رفع کرده، اما در نسخه جدید دوربین خود نیز تثبیت کننده تصویر مبتنی به سخت افزار را ندارد و قرار است ZV-E۱۰ را نیز با تثبیت کننده الکترونیکی ارائه دهد.

گفتنی است؛ دوربین جدید دارای قابلیت Bokeh Switch است که می‌تواند باعث تغییر اندازه دیافراگم شود تا پس زمینه تصویر حالت محو پیدا کند. شرکت سونی اخیرا اعلام کرده تراشه‌های دوربین ZV-E۱۰ را طوری ساخته است که با هربار شارژ کردن دوربین می‌تواند حدود ۲ ساعت فیلمبرداری کند.

براساس گزارش‌ها دوربینZV-E10  به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ویدئو را ضبط کند. همچنین این دوربین جدید دارای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و میکروفن بسیار قوی برای ضبط کردن صدا است. گفته شده دوربین جدید سونی از پخش مستقیم USB برای گوشی‌های با سیستم عامل نسخه اندروید نیز  پشتیبانی می‌کند.

بیشتربخوانید:

سونی با انتشار یک ویدئوی تبلیغاتی، فناوری ToFدر دوربین سه‌ بعدی را معرفی کرد +فیلم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوربین عکاسی دوربین گوشی دوربین جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال بیش از ۸۰۰۰ نفر در شهرک صنعتی ۲ اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل را مهمترین و بزرگترین شهرک صنعتی استان برشمرد و افزود: بیش از ۷۰۰ قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه گذاران در این شهرک منعقد شده است که با بهره برداری از ۳۰۰ واحد تولیدی، شاهد اشتغال بیش از ۸۰۰۰ نفر در این شهرک صنعتی هستیم.

هاشم علایی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: یکی از مشکلات حال حاضر شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، فرسودگی معابر و برخی از تاسیسات و زیرساخت‌های آن است که در اثر گذشت زمان، مستهلک و از بین رفته است.

علایی، شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل را مهمترین و بزرگترین شهرک صنعتی استان برشمرد و افزود: این شهرک صنعتی با مساحت بیش از ۷۰۰ هکتار به عنوان قطب تولید و صنعت استان اردبیل محسوب می‌شود که بیش از ۷۰۰ قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه گذاران در آن منعقد شده است که با بهره برداری از ۳۰۰ واحد تولیدی، شاهد اشتغال بیش از ۸۰۰۰ نفر در این شهرک صنعتی هستیم.

به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، تلاش شده است تا بهسازی و نوسازی برخی از خیابان‌های این شهرک صنعتی انجام شود که خوشبختانه طی چند سال اخیر، زیرسازی و آسفالت بیش از ۱۵ خیابان و معابر آن اجرایی و عملیاتی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، از برنامه‌های این شرکت برای آماده سازی و بهسازی سایر خیابان‌های فرسوده این شهرک صنعتی خبر داد و افزود: از جمله برنامه‌های اولویت دار این شرکت، بهسازی جاده دسترسی است که خوشبختانه برآوردهای لازم در خصوص اجرای پروژه بهسازی که در حدود ۳۰۰ میلیارد ریال خواهد بود، انجام شده است که به زودی پس از برگزاری مراحل پیمان سپاری، اجرای پروژه مذکور آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: حرکت در راستای تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و جلب رضایت سرمایه گذاران و رفع موانع واحدهای صنعتی، از مهمترین برنامه‌های این شرکت در سال مزین به جهش تولید است که تلاش خواهیم کرد با مشارکت واحدهای تولیدی و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن، در راستای تحقق شعار سال حرکت کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • اشتغال بیش از ۸۰۰۰ نفر در شهرک صنعتی ۲ اردبیل
  • خداحافظی با حمل و نقل ارزان و راحت با اسنپ و تپسی
  • بیش از ۶۶ درصد سدهای کرمانشاه پر است
  • «حمید معصومی‌نژاد، رم»؛ اینبار روی پرده نقره‌ای سینما!
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳
  • حمید معصومی‌نژاد بازیگر سینمای ایران شد
  • حمید معصومی‌نژاد بازیگر سینمای ایران شد | درآمد بازیگری بیشتر از خبرنگاری است | می‌آیم تهران و در سینما با مردم فیلم می‌بینم...| عکس
  • دوربین عکاسی حرفه‌ای که یک گوشی هوشمند است!