Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، روانبخش نورعلیئی، رئیس اداره صمت تویسرکان با اشاره به رعایت ۴۰ درصدی شیوه نامه های بهداشتی و زدن ماسک صنف بازار این شهرستان،گفت: روزانه از ۸ تا ۱۴ تن مرغ در این شهرستان برای تامین نیاز مردم و کنترل قیمت بازار توزیع می‌شود.

او با تاکید بر اینکه ما در تویسرکان نسبت به تامین مرغ هیچ مشکلی نداریم، از مردم شهرستان خواست نگران تهیه مرغ نباشد و افزود: با توجه به وجود کشتارگاه مرغ، به صورت روزانه از ۸ تا ۱۴ تن مرغ برای تامین نیاز مردم در شهرستان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره صمت شهرستان تویسرکان با اشاره به توزیع مرغ در شهر‌های تویسرکان، سرکان و فرسفج از طریق ۳۰ عامل خاطرنشان کرد: در تعدادی از روستا‌های بزرگ شهرستان هم که دارنده عامل هستند، توزیع مرغ داریم.

نورعلیئی با اشاره به نظارت کامل بر روند توزیع و قیمت مرغ در شهرستان گفت: بازرسان از هنگام توزیع مرغ تا اتمام سهمیه مرغ هر عامل «واحد صنفی» حضور دارند و به لحاظ توزیع و قیمت مرغ هیچ مشکلی در شهرستان نیست.

او با اشاره به اینکه هر کیلو مرغ در تویسرکان به قیمت ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان به مشتریان عرضه می‌شود تاکید کرد:اگر موردی از تخلف مشاهده شد شهروندان می‌توانند با تلفن ۱۲۴، ۳۴۹۲۳۵۰۰ و ۳۴۹۲۶۱۰۰ به منظور پیگیری به اداره صمت و اتاق اصناف اطلاع دهند.

رئیس اداره صمت شهرستان تویسرکان در ادامه تعداد بازرسی از واحد‌های صنفی در شهرستان را از ابتدای سال تاکنون ۴ هزار و ۵۲۰ مورد اعلام کرد و گفت: از تعداد بازرسی‌های انجام شده بالا، ۶۵۰ مورد بازرسی از نانوایی‌ها صورت گرفته است.

او گفت: طبق قانون با تغییر وضعیت رنگی کرونا به قرمز متاسفانه واحد‌های صنفی تعطیل می‌شوند بنابراین توجه و دقت به دستورالعمل‌های ستاد کرونا ابتدا به نفع اصناف و بازاریان است که باید مورد نظر این طیف باشد.

انتهای پیام/ا

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمبود مرغ در بازار اداره صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، امروز در مراسمی با حضور ۲۰۰ اداره بزرگ شهر تهران، از اداراتی که در تابستان سال ۱۴۰۲ به منظور مدیریت مصرف با شرکت توانیر همکاری داشتند، تقدیر شد.
 مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق نیروی تهران با بیان اینکه تهران دارای پنج هزار و ۵۲ اداره است، گفت: میزان مصرف برق این ادارات در فصل تابستان تا ۳۸۰ مگاوات ساعت برق می‌رسد که در راستای اجرای مصوبه هیئت وزیران سال گذشته، روزانه به طور متوسط مصرف برق این ادارات ۱۵۰ مگاوات ساعت، کاهش یافت. 
 مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق نیروی تهران اضافه کرد: امسال ادارات موظف هستند تا ۱۵ خردادماه برچسب انرژی دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مسعود عزیزی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق نیروی تهران نیز درخصوص پیش بینی مصارف شهر تهران در تابستان پیش‌رو گفت:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • افتتاح چند طرح بهداشتی در تویسرکان و کبودراهنگ
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • اجرای طرح دادرس در مدارس تویسرکان
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد