Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:23:46 GMT

ستاره شنای آمریکا چهارمین طلا را هم گرفت

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۴۱۷۳

ستاره شنای آمریکا چهارمین طلا را هم گرفت

ستاره شنای کشور آمریکا توانست علاوه بر کسب عنوان طلای المپیک در ماده 5 متر آزاد رکورد المپیک را هم به مدت 27 صدم ثانیه ارتقا ببخشد.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های شنای المپیک که در سالن مرکز همایش‌های آبی توکیو برگزار می‌شود، دقایقی پیش در رشته شنا و ماده 50 متر آزاد "کائلب درسل" ستاره بی‌چون‌وچرای شنای آمریکا و یکی از ستاره‌های این دوره از رقابت‌های المپیک بازهم توانست علاوه بر کسب عنوان طلای 50 متر آزاد، رکورد المپیک را که تا پیش‌ازاین در اختیار "سزار سیلو" برزیلی بود که راسل توانست رکورد او را پس از 12 سال به مدت 23 صدم ثانیه ارتقا ببخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


 این چهارمین مدال طلای درسل در رقابت‌های المپیک توکیو بود، شناگر 24 ساله‌ای که طی روزهای گذشته توانست در سه ماده (100 متر آزاد)، (100 متر پروانه)، (4 در 100 متر آزاد) به‌عنوان طلا برسد و یکی از ستارگان المپیک توکیو خود را معرفی کند.

 

 

 راسل در این رقابت دیدنی موفق شد زودتر از شناگران کشورهای فرانسه (21:55) و برزیل (21:57) دستش را به لبه استخر برساند تا 17 مدال طلای کشور امریکا را درمجموع رقابت‌ها به دست بیاورد.

این در حالی است که او هنوز در یک ماده دیگر (4 در 100 متر) نیز امیدوار به کسب مدال طلا است تا با 5 طلا توکیو را به مقصد آمریکا ترک کند.

 

 

 

 در همین رشته (50 متر آزاد) در بخش زنان نیز پیش‌ازاین رقابت، "اِما مک کئون" استرالیایی که او نیز یکی از اعجوبه‌های شنای دنیا به شمار می‌رود، توانست با ثبت رکورد 23:81 صدم ثانیه زودتر شناگران کشورهای سوئد و دانمارک شنا کند و درعین‌حال رکورد المپیک را هم بشکند.

 

 


 این ششمین مدال "مک کئون" در مسابقات المپیک توکیو بود. این شناگر 24 ساله پیش‌ازاین دو مدال طلا (4 در 100 آزاد و 100 متر آزاد) و سه برنز (4 در 200 متر آزاد، 100 متر پروانه، 4 در 100 متر میکس) به دست آورده بود و حالا با احتساب این مدال شمار طلای های او به عدد 3 می‌رسد که در نوع خود بی‌نظیر است.

المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو متر آزاد مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | شعرخوانی محمدسعید میرزایی شرکت‌کنندهٔ برنامه سرزمین شعر در چهارمین شب دومین مرحلهٔ رقابت‌های سرزمین شعر

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این شعر در حقیقت جاندارپنداری یک موجود بی جان، یک اتوبوس قدیمی و کار کرده بود و شاعر با استفاده از تخیل خود، به این وسیله نقلیه، شخصیت انسانی داده است. توصیف این شخصیت خیالی و سرانجام این اتوبوس، غزل «اتوبوس» را به یک شعر خواندنی تبدیل کرده است.

دیگر خبرها

  • کری ستاره سیتی: چهارمین قهرمانی متوالی را می‌خواهیم
  • چهارمین سهمیه کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۲۴ به یونس امامی رسید
  • ببینید | شعرخوانی محمدسعید میرزایی شرکت‌کنندهٔ برنامه سرزمین شعر در چهارمین شب دومین مرحلهٔ رقابت‌های سرزمین شعر
  • پایان حرفه رکورددار شنای مسافت کوتاه جهان
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • استارت خوب کشتی ایران در سال المپیک؛ پیش‌درآمدی برای پاریس
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد