Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، صفحه نخست روزنامه‌های بوشهر را در یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ اینجا بخوانید.

در صفحه نخست روزنامه بامداد جنوب این تیترها آمده است: همراهی نمایندگان استان با مدیران بومی‌ستیز پتروشیمی‌ها، مرغ هم از سفره فرودستان پر کشید، «طرح صیانت» و صدای بلند ملت در مخالفت با نمایندگان، کاهش نظارت و اهمال کاری آفت دورکاری شده است، تاسیسات نرگسی به کمک میدان نفتی خشت آمد، افزایش ۴۶ درصدی هزینه دهک‌های پایین، روایت توسعه‌نیافتگی بوشهر در کتاب «کفال» و کسر امتیاز و جریمه ۵۰۰ میلیون تومانی برای شاهین بندر عامری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین صفحه روزنامه پیام عسلویه این تیترها دیده می‌شود: استان بوشهر برای نجات جان مردم تعطیل شود، استان بوشهر را تعطیل کنید، بستری بیماران کرونایی در بیمارستان برازجان بی‌سابقه است، جدایی من از این باشگاه به بهترین شکل پیش رفت، طنین آژیر خطر کرونا در بوشهر، ابراز نگرانی فعالان اجتماعی گناوه از ساحل‌خواری، مطالبات کارگران پارس جنوبی روی هوا، شعرگرایی ایرانی و چرایی ضرورت انتخاب شهردار بومی.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های بوشهر ویروس کرونا صنعت نفت بازار مرغ پارس جنوبی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۴۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌ - چهارشنبه ۵ اردیبهشت

روزنامه خبر جنوب با تیتر «زهر یک خبر شیرین!»، روزنامه خبرشمال با تیتر «((استیضاح)) تنها هنر شورا!» روزنامه شهرآرا با تیتر «دست خدا با جماعت است» و روزنامه نقدحال با تیتر «زن کشی دخترکشی عزیزکشی» منتشر شد.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان استان ها استان‌ها

دیگر خبرها