Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@04:45:58 GMT

بازداشت دختر 16 ساله مشهد در حالت مستی در کنار دوست پسرش

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۴۴۴۲

بازداشت دختر 16 ساله مشهد در حالت مستی در کنار دوست پسرش

نمی دانم تا دقایقی دیگر وقتی مادرم به کلانتری برسد چه حادثه ای رخ می دهد؟ چگونه می توانم سرم را بالا بگیرم و به چهره نگران او نگاه کنم. اگر او متوجه شود دختر عزیزدردانه اش را به چه جرمی دستگیر کرده اند، چه حالی خواهد داشت و ...

دختر 16ساله که ظاهری نحیف و رنجور داشت، در حالی که اشک ریزان به دست بندهای نقره ای رنگ گره خورده بر دستانش خیره شده بود، درباره سرگذشت خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری میدان جهاد مشهد گفت: زمانی که همه اعضای خانواده دور هم بودیم و در کشورمان زندگی می کردیم، خیلی احساس خوشبختی می کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدرم به من که فرزند بزرگ خانواده بودم بسیار علاقه داشت.

به گزارش رکنا، من هم از این همه محبت و مهربانی لذت می بردم و دوران کودکی شیرینی را سپری می کردم تا این که دو سال قبل پدرم که از اوضاع مالی خوبی نیز برخوردار بود، در یک بمباران هوایی زیر آوار ماند و جان سپرد. با آن که تا قبل از مرگ پدرم افراد زیادی از فامیل با ما معاشرت داشتند و به منزل ما رفت و آمد می کردند اما بعد از این حادثه همه از اطراف مان پراکنده شدند و شیوه بی مهری را پیش گرفتند.

در این شرایط تلخ بود که مادرم به ناچار خودرو، منزل و دیگر اموالمان را فروخت و با چشمانی اشکبار به ایران مهاجرت کردیم و در مشهد ساکن شدیم. از آن روز به بعد مادرم برای تامین هزینه های زندگی چهار فرزندش کارگری می کرد تا روزگارمان بگذرد اما در این میان من که دختر بزرگ خانواده بودم از نظر عاطفی خیلی احساس کمبود می کردم چرا که مرگ پدرم زخمی عمیق بر پیکر خانواده ایجاد کرده بود و هیچ چیزی نمی توانست مرا از اندیشیدن به روزهای دلنشین گذشته و نوازش های محبت آمیز پدرم باز دارد. 

مشروب خوری دختر 16 ساله با دوست پسرش در مشهد

خلاصه حدود هفت ماه قبل و در شرایطی که این خلأ عاطفی را بیشتر از گذشته احساس می کردم، با ابراز علاقه پسر یکی از بستگان دور پدرم رو به رو شدم. «ایوب» مدعی بود مرا دوست دارد و تصمیم گرفته است به خواستگاری ام بیاید ولی مادربزرگش مخالفت می کند.

«ایوب» همچنین ادعا می کرد مادربزرگش معتقد است خانواده ما از نظر مالی بسیار ضعیف هستند و نداشتن پدر نیز موجب شده است تا خانواده ای آشفته و بی سر و سامان باشیم! 

بالاخره با همین دلایل ماجرای خواستگاری او منتفی شد اما من که در همین مدت کوتاه به ایوب علاقه مند شده بودم به ارتباط پنهانی و تلفنی با او ادامه دادم، این ماجرا موجب شد تا دلباختگی من به ایوب هر روز بیشتر شود تا این که تلفنی از من خواست برای گشت و گذار و تفریح به پارک کوهسنگی برویم.

ابتدا مخالفت کردم اما با اصرارهایش قانع شدم تا یک روز را در کنارش بگذرانم. این بود که به بهانه ای مادرم را فریب دادم و با او به پارک کوهسنگی رفتم.

ایوب مکان خلوتی را در گوشه ای از پارک پیدا کرد و من هم در کنارش نشستم. او مقداری تنقلات و یک بطری پلاستیکی نوشابه از کیفش بیرون آورد که درونش مایعی شبیه آب بود.

ایوب در حالی که محتویات بطری را درون دو استکان کوچک می ریخت، خطاب به من گفت: امروز عرقی به تو می دهم که غم هایت را فراموش کنی و خوش باشی! من هم به تصور این که این ها عرقیات گیاهی است و خاصیت درمانی و دارویی دارد، مقداری از آن را نوشیدم ولی طولی نکشید که مورد ظن ماموران انتظامات پارک قرار گرفتیم و قبل از آن که راه فرار پیدا کنیم، نیروهای انتظامی را بالای سرمان دیدیم و ...

حالا که دست بندهای قانون به دستانم گره خورده است تازه فهمیدم ایوب نه تنها به درد ازدواج و زندگی آینده من نمی خورد بلکه جوانی خلافکار است که با افراد ناباب معاشرت می کند.

از سوی دیگر نمی دانم پاسخ مادرم را چگونه بدهم و چگونه به چشمان او نگاه کنم و ... شایان ذکر است، با صدور دستوری ویژه از سوی  سرهنگ عباس عطایی (رئیس کلانتری جهاد) با حضور مادر دختر16ساله در کلانتری بررسی های کارشناسی و روان شناختی توسط مشاوران زبده دایره مددکاری اجتماعی برای آگاهی دختر و پسر جوان از عواقب ارتباطات خیابانی و همچنین آموزش مهارت های خانوادگی و ازدواج ادامه یافت و سپس این دو متهم برای رسیدگی قضایی و تحمل مجازات های قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد معرفی شدند.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا دختر 16ساله عرقیات گیاهی اخبار حوادث رابطه پنهانی دختر 16 ساله خوردن مشروب سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ریحانه پارسا فیلم گلشیفته فراهانی الناز حبیبی بازیگر ایرانی الناز حبیبی روناک یونسی کشف حجاب قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری جگرفروش قاتل در لواسان/بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو

رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: مرد جگر فروش که در لواسان تهران مرتکب قتل شده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شد.

به گزارش مشرق از پلیس پایتخت، سردار علی‌ ولی‌پور گودرزی روز یکشنبه اظهار کرد: بامداد دوشنبه گذشته، درگیری مرگبار ۲ مرد در یکی از خیابان‌های محله لواسان از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد که با اعلام این خبر تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: تیم جنایی در محل حادثه با جسد مردی حدود ۳۸ ساله مواجه شدند که براثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.

سردار ولی‌پور گودرزی ادامه داد: بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد مقتول که برای خوردن جگر به لواسان آمده بوده بخاطر قیمت با صاحب جگرکی درگیر شده و هدف ضربات چاقو قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب اقدامات اطلاعاتی کلید خورد و هویت متهم شناسایی شد که کارآگاهان در گام بعدی مرد جنایتکار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر کردند.

سردار ولی‌پور گودرزی گفت: مرد جگرفروش پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به قتل مرد در محله لواسان اعتراف کرد.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ یادآور شد: با دستور قضایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران

سردار ولی‌پور گودرزی همچنین از بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران، خبر داد.

وی اظهار کرد: اواخر امسال، زن جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، دخترم سه ماه قبل از شهرستان برای درس خواندن به تهران آمد؛ ولی دختر جوانم برای رفتن به دانشگاه از خوابگاه دانشجویی بیرون رفته اما دیگر بازنگشته و تلفن همراهش خاموش است؛ لطفا کمک کنید.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده در دایره چهارم پلیس آگاهی (ویژه فقدان) تیمی زبده از کارآگاهان راهی محل مورد نظر شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم پی بردند، دختر جوان به دانشگاه مراجعه نکرده است.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف خانه فقدانی متوجه شدند، دختر گمشده توسط یک مرد میانسال با موهای بور با شگرد ازدواج اغفال شده و از خوابگاه فرار کرده که همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با روش‌های علمی مقصد فرار آنها را در غرب تهران شناسایی کنند.

سردار ولی پور گودرزی تاکید کرد: کارآگاهان در گام ‌بعدی با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی طی یک عملیات منسجم موفق به دستگیری متهم شدند که در ادامه نیز دختر جوان پیدا شد.

وی ادامه داد: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات ابتدایی ضمن ابراز ندامت و پشیمانی به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان مبنی بر فرار از خانه به قصد ازدواج اعتراف کرد.

سردار ولی‌پور گودرزی یادآور شد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، دختر گمشده به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد و متهم کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انهدام باند هرمی موسوم به شرکت هیونت

در خبری دیگر سردار ولی‌پور گودرزی از انهدام باند هرمی موسوم به شرکت هیونت خبر داد و گفت: در رابطه با این پرونده ۲۶ نفر بازداشت شده‌اند.

وی اظهار کرد: مرد جوانی به اداره چهاردهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و گفت که چند ماه برادرم به قصد کاریابی، در فضای مجازی، آگهی استخدام در یک شرکت دولتی را مشاهده کرد و با یک نفر آشنا شد و پس از تماس های مکرر جهت گزینش و استخدام به تهران رفت؛ برادرم یک روز یک فیلمی ارسال کرد که نشان می‌داد چند مرد جوان وی را در ازای ۱۹۰ میلیون تومان هدف ضرب و جرح قرار می‌دهند که ما از ترس آن پول را فراهم کردیم و به حساب یک غریبه واریز کردیم اما دیگر خبری از برادرم نشد.

سردار ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه فیلم موردنظر ساختگی بوده است، ادامه داد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، ۲۶ مرد با ایجاد یک هرم تحت عنوان شرکت هیونت به بهانه کاریابی در شرکت‌های معتبر دولتی، جوانان ر اغفال و جذب کرده و برای دریافت پول از خانواده آنها اقدام به ساختن فیلم جعلی ضرب و جرح کرده‌اند.

وی تاکید کرد: بنابر حساسیت موضوع، تحقیقات به صورت تخصصی آغاز شد و در مرحله اول کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی مخفیگاه متهمان را در خیابان انقلاب شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه متهمان در یک عملیات منسجم دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از انتقال به اداره چهاردهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تشکیل باند هرمی موسوم به شرکت «هیونت» اعتراف کردند.

سردار ولی‌پور گودرزی با اشاره به اینکه پسر جوان با رضایت برای دریافت پول از خانواده اقدام به ساخت فیلم ضرب و جرح خود کرده است، یادآور شد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • دختربچه هشت ساله ۳۳ میلیون خرج نوروزی دارد
  • واکنش شادمهر به افشاگری دوست دختر سابقش
  • دستگیری جگرفروش قاتل در لواسان/بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو
  • مرد میانسال به دلیل اغفال دختر دانشجو بازداشت شد
  • بازداشت مرد میانسال به دلیل اغفال دختر دانشجو
  • بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران
  • عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران بازداشت شد
  • اغفال دختر دانشجو به بهانه ازدواج در غرب تهران/ مرد جوان بازداشت شد
  • چشم به راه
  • جزییات کشته شدن «نگار کریمیان» دختر ۲۱ ساله در شهرستان الیگودرز