Web Analytics Made Easy - Statcounter

*پیغمبر خدا کسانی که در جنگ آدم می‌کشتند را به ازای سوادآموزی به مسلمانان آزاد می‌کرد. دین ما این را می‌گوید. نه اینکه یک نفر دوست ندارد برای ما بازی کند و از ایران رفته بیاییم او را بزنیم و بکوبیم و له کنیم. اصلا دین ما چنین اجازه‌ای نمی‌دهد. ماکزیممش این است که بی‌تفاوت بگذریم.

*تازه یک علامت سوال بزرگ هم این وسط هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه کسی باعث شده آنها بروند؟ همین‌هایی که امروز سرکارند همه ورزشکاران را فراری دادند. ۳۴ ورزشکار ایران از این مملکت رفتند. یا ترک تابعیت کردند یا پناهنده شدند. کی باعث شد اینها رفتند؟ کی رفت سراغ‌شان؟ همه اینها خطاکار بودند رفتند؟ در تاریخ ثبت شده که همین خانم علیزاده چهار سال پیش کیمیای ایران بود. بانوی اول ایران بود. چه و چه و چه بود.

23302

کد خبر 1540586

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمد دادکان کیمیا علیزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۴۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دکترناصرعتباتی رئیس کل دادگستری   آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرائم و برخورد فوری با هر نوع اقدام مجرمانه این فضا در استان آذربایجان غربی از اقدامات ضروری استان می باشد که باید عملیاتی و راه اندازی شود.

عتباتی ادامه داد، در فضای مجازی  بعضی از افراد دست به جرائمی نظیر تشویق به کلاهبرداری، فساد، مسائل غیر اخلاقی، مباحث تجزیه طلبانه و وحدت شکن، فعالیت اراذل اوباش، موادمخدرو... می کنند که دستگاه قضایی استان بدون اغماض و مماشات با اینگونه افراد برخورد جدی خواهد نمود.

دیگر خبرها

  • انتقاد صریح رهبر معظم انقلاب از تخریب پوشش گیاهی به بهانه درست کردن هتل و حوزه علمیه: زمین خوارها در مناطق خوب شهر با شیوه های مشخص، ثروت عمومی را تبدیل می کنند به ثروت شخصی/ مسؤولین باید "عُرضه" به خرج دهند و برخورد قاطع کنند
  • تیم ملی جدید کیمیا علیزاده مشخص شد
  • آلمان نه؛ مقصد جدید کیمیا علیزاده مشخص شد
  • کیمیا علیزاده به تیم ملی تکواندو بلغارستان پیوست
  • بی‌استرس‌ترین مربی ایران با پاچه‌های بالا! (عکس)
  • واکنش جبلی به هزینه‌های میلیاردی صداوسیما برای سلبریتی‌ها
  • حادثه رانندگی بر اثر سرعت غیرمجاز و کنترل نکردن خودرو، در ورودی اردبیل
  • ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی
  • برخورد ۲ خودرو سواری در قزوین ۹ مصدم برجای گذاشت
  • واکنش سپاهان به صحبت های رویانیان: گران ترین تیم تاریخ ایران در زمان شما بسته شد